środa, 17 grudnia 2014

Lambre


Kochani, dzisiaj mam dla Was recenzję dwóch świetnych kosmetyków firmy Lambre i jeżeli nie macie jeszcze świątecznego prezentu dla kogoś bliskiego lub dla siebie ;) to polecam.


Amber Body Buter - rewelacyjne masło do ciała o bardzo przyjemnym zapachu, zwalczające min. cellulit oraz redukuje tkanką tłuszczową. Konsystencja gęstego masła, mimo to bardzo dobrze rozprowadza się po skórze i bardzo szybko wchłania także nie musimy długo czekać z ubraniem się po aplikacji. Stosuję go codziennie, wieczorem po kąpieli. Już po pierwszym użyciu skóra jest gładka, zregenerowana, miękka i przyjemna w dotyku. Masło doskonale odżywia i nawilża zwiotczałą skórę. Jest bardzo wydajny, zużyłam go może w połowie a już widzę świetne efekty. Polecam.




DNA-SHOT Night Cream - drugi produkt, który Wam polecam to krem na noc o lekkiej konsystencji, szybko się wchłania dając uczucie głębokiego nawilżenia. Poza tym, że skóra jest odmłodzona, odżywiona, elastyczna to dodatkowo moja skóra odzyskała blask i wyrównał się jej kolor. Wszystkie zaczerwienienia czy miejsca podrażnione zdecydowanie zmniejszyły się. Krem o pojemności 50 ml będzie nam służyć przez długi czas ponieważ niewielka ilość kremu wystarczy na pokrycie całej twarzy a dodatkowo krem posiada dozownik także łatwo nam odmierzyć odpowiednią ilość. Eleganckie opakowanie to dodatkowy plus.









30 komentarzy:

  1. Miałam przyjemność testować ich produkty jakiś czas temu - są świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam tych zapachów, ale z chęcią bym je poznała. Pozdrawiam i zapraszam do siebie jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam to masło i bardzo lubiłam. Co prawda mi celluitu nie zredykowalo ale za to swietnie uleastycznialo i ujedrnilo skórę : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauroczyło mnie pierwsze i ostatnie zdjęcie-bardzo romantyczne,śliczne;))

    Produkty godne polecenia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to zupełna nowość. Właśnie kończy mi się balsam więc będzie okazja do wypróbowania nowego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już gdzieś słyszałam o tej marce :) Ale skoro Ty polecasz jej kosmetyki to muszę się skusić :) Przepiękne zdjęcia Anulka i wyglądasz rewelacyjnie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia magia coraz to ładniejsze :)
    marki nie znam ale pewnie bym się skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała recenzja kosmetyków.
    Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie fajny duet na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachowo wygrywałyby z niejednym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny makijaż! :))

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  12. JAK WSPANIALE!
    Z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli warto kupić - super kosmetyki. Szczególnie dobrze, że krem szybko się wchłania i spełnia wszystkie potrzebne funkcje. Dzięki za recenzję :)
    Dorota Kalinowska

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm..nigdy wczesniej nie slyszalam o tej marce, moze warto sie zapoznac ;) zapraszam do mnie na nowy post ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. O proszę :) U nas również dziś o tym kosmetyku będzie :)
    A sesja jakby baaardzo podobna :) Tyle że wykonana miesiąc temu :)
    Miło stawać się inspiracją :) :*
    http://ourlovetolive.blogspot.com/2014/11/ruth-yonelle-ekstranawilzajacy-krem.html

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo podobną sesję już robiłam z 1,5 roku temu :)
      Ale i tak uwielbiam zaglądać do Was :)
      Buziaki :*

      Usuń
  17. great products!!!
    I love it!!
    http://laviecestchic.blogspot.it
    facebook.com/laviecestchic

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym się nie obraziła jakbym dostała taki prezent :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. sooo cute post honey!!


    Thanks for stopping by my blog! Got a new post in BLOG.THE.DREAMS.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. So beautiful products!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń