piątek, 26 grudnia 2014

Dermedic maseczka nawadniająca


Kochani, jakiś czas temu pisałam Wam o kremie na noc oraz o płynie micelarnym firmy Dermedic a dzisiaj zapoznam Was z maską nawadniającą, która jest świetnym uzupełnieniem w pielęgnacji i nawodnieniu skóry suchej.


Maska nawadniająca do skóry suchej, bardzo suchej i odwodnionej jest w tubie 50 g. Ja ją stosuję dwa razy w tygodniu lub częściej jeżeli moja skóra tego potrzebuje także wystarczy mi na dość długo.
Grubszą warstwę maseczki nakładam wieczorem na twarz i szyję i pozostawiam do wchłonięcia na 20 minut jeżeli po tym czasie maseczka nie wchłonie się całkowicie nadmiar usuwam płatkiem kosmetycznym. Przy pierwszym użyciu maseczka całkowicie się wchłonęła w bardzo krótkim czasie także mogłam zobaczyć jak bardzo moja skóra potrzebuje nawodnienia.
Dla osób o podobnych problemach szczerze polecam ten produkt jest fantastyczny! Maseczka zdała egzamin na piątkę. Po miesięcznej kuracji moja skóra jest w zdecydowanie lepszej kondycji. Dotychczasowe maseczki, które stosowałam pomagały mi na chwilę ta natomiast działa dogłębnie, nawadniając skórę nie tylko powierzchniowo. Skóra dodatkowo jest elastyczna, świeża, odżywiona.


Od producenta:
Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Mocznik, Gliceryna, Alantoina, Natural Extract AP, Betaina, Oxynex K
  • Intensywnie nawilża
  • Przywraca komfort suchej skórze
  • Nie zatyka porów
  • Nie wymaga zmywania skóry po zabiegu
  • Hypoalergiczna






9 komentarzy: