sobota, 13 grudnia 2014

Chocobath


W okresie przedświątecznym mój dom pachnie już świętami, choinką, cynamonem, pomarańczą a to za sprawą wosków, które już doskonale znacie. Mam dla Was dzisiaj kolejne cztery, nowe zapachy ze sklepu Chocobath.

WOSK-ANGELS-WINGS - piękny, zwiewny aromat waty cukrowej, niebiańskich, delikatnych płatków kwiatów i bosko kremowej wanilii. Bardzo delikatny ale dobrze wyczuwalny, słodki zapach, idealny na szary i zimny dzień. 


WOSK-CHRISTMAS-GARLAND - aromat świeżo ściętych gałęzi sosnowych i pikantnej żurawiny. Mój ulubiony zapach, pale go teraz cały czas. Pięknie pachnie świętami, świeżo ściętym drzewkiem sosnowym, ma również nutę męskiego zapachu.


WOSK-CANDY-CANE-LANE - ulubione świąteczne miejsce w którym pyszne marzenia zrobione są z mroźnej mięty, słodkich ciasteczek i kremowego waniliowego lukru. Wyraźnie wyczuwalny zapach mięty i słodkich ciastek, bardzo ciekawe połączenie. Świetny na wieczory gdzie za oknem mróz a my pod kocem z herbatą.


WOSK-SILVER-BIRCH - jesień jest w powietrzu... lekkość porannego wiatru połączonego z mocnym zapachem suchych, opadających liści. Bardzo intrygujący zapach, czuje się wiatr, drzewa i coś magicznego.



Woski - Chocobath



12 komentarzy:

  1. Great post!


    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/12/mickey.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ani jednego z Twoich nie miałam:(

    ____________________________
    ja w kolejnym magazynie!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że christmas garland by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam te woski :) czuje święta :)

    http://anxo99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Love those candles, they smell sooo good! Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  7. These candles are awesome, they smell so good.
    Just liked your facebook page. :) You are welcome to join mine if you wish.
    Take care
    claudiapersi.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tylko christmas garland:) reszta wspaniała, ale candy cane lane - jest rewelacyjny, uwielbiam tę słodycz i tę delikatną miętę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem,. ktory bylby dla mnie najlepszy :) mięta nie do konca mnie przekonuje, chociaz ma tez inne nuty z tego, co widze ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. I love candles in all fragrances....thanks for these suggestions! I'm Eni, a blogger from Italy....Check out my blog when u have time. Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  11. christmas garland genialny zapach <3

    OdpowiedzUsuń