wtorek, 30 grudnia 2014

Bellaboreta


Kochani, znacie firmę Bellaboreta? Jeżeli lubicie tak jak ja oryginalne, kolorowe i nietuzinkowe torby fitness, podróżne, na laptopa, aktówki, plecaki itd. to koniecznie zajrzyjcie do tego sklepu. Produkty są wysokiej jakości i wykonane z dbałością o każdy detal. Dzisiaj w roli główne torba fitness/podróżna. Idealna na basen, siłownię czy krótką podróż. Ja ją uwielbiam :)












Torba - Bellaboreta
Kurtka - Stradivarius
Spodnie - House
Buty - Labotti
Komin - Mohito
Rękawiczki - Reserved



22 komentarze:

  1. extra stylizacja !!! pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta torba jest rzeczywiście ;-)
    Świetna stylizacja - fajny zestaw :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  3. taka kurteczka, jasne jeansy i emo to idealne i niezawodne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/ Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam identyczne buty tyle, że szare :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Podoba mi się taki luzny look ;)
    Ps. Mam te same buty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. takie torby są zupełnie nie w moim stylu, choć przyznaję - na podróż rzeczywiście idealne ;)

    w całym zestawie najbardziej ujęły mnie rękawiczki - świetne, na taką pogodę jaka za oknem panuje, to jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kurtka :) wyglądasz super, no i torba bardzo oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka najlepsza :) ps. tez mam te buty hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Tobie również wszystkiego dobrego w nowym roku :)

      Usuń
  11. bardzo fajny zimowy look, torba też mi się podoba:)

    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

      Usuń
  12. Fantastyczna kurtka!
    Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka super...pozdrawiam...
    Szczęśliwego Nowego Roku...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute look dear!
    Happy New Years!
    Xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia masz! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! Dziś również zamówiłam buciki tego typu, lecz kolorystycznie ciemniejsze :) Buziak!

    OdpowiedzUsuń