niedziela, 11 listopada 2018

Nesti Dante Black Soap



Najnowsze luksusowe czarne mydło Nesti Dante to przede wszystkim wyjątkowe składniki:
- aktywny węgiel (pochodzenia roślinnego) - środek zmniejszający przekrwienie, rewitalizujący skórę, mający efekt przeciwstarzeniowy.
- masło shea - zmiękczające, odżywcze i nawilżające.
- owies - z właściwościami nawilżającymi i łagodzącymi.
- babka - o działaniu przeciwzapalnym i zmiękczającym.


Luksusowe Czarne Mydło zostało stworzone zgodnie z tajnymi, przekazywanymi przez pokolenia recepturami. Popiół zebranych w Afryce roślin i kory drzew - głęboko oczyszcza skórę, poprawia krążenie  i wspomaga odnowę komórkową działając jednocześnie zdecydowanie mniej agresywnie niż tradycyjny peeling. 


Właściwości nawilżające masła shea pomagają zmniejszyć widoczność zmarszczek i drobnych linii. Skład najnowszego mydła Nesti Dante uzupełniają nuty zapachowe patchuli, pikantnego różowego pieprzu, hiacynta i świeżego jaśminu. 

Szczerze Wam powiem, że nigdy wcześniej nie używałam czarnego mydła. Dużo dobrego o nim słyszałam ale jakoś nie wpadło w moje ręce. 
Mydło jest cudowne, ma piękny, dość intensywny zapach, świetnie oczyszcza skórę i zostawia ją w świetnej kondycji. 
Skóra jest bardzo dobrze nawilżona, gładka, odżywiona, mięciutka. W okresie jesienno-zmiowym gdzie moja skóra jest dość wysuszona myślę, że mydło sprawdzi się rewelacyjnie. 
Mydła używam dopiero od kilku dni a już widzę różnicę w kondycji mojej skóry.
Biorąc prysznic zdecydowanie preferuję mydła w płynie dlatego cieszę się, że firma pomyślała i o tej formie.

Dodatkowo mydła mają piękne opakowania, czerń plus złoto - luksusowe połączenie i cudownie prezentują się w łazience. Idealny prezent dla kogoś kto kocha piękno natury.

Mydło dostaniecie w SUPER-PHARM w sklepach stacjonarnych jak również online.





Nesti Dante



1 komentarz:

  1. To mydełko mnie bardzo zaciekawiło , dziękuję za świetny post

    OdpowiedzUsuń