niedziela, 18 listopada 2018

Mondex



Od długiego czasu szukałam idealnego stolika na mój taras. Jakoś nic mi nie wpadało w oko, albo był za duży, albo za ciężki itd. Przypadkowo trafiłam na stronę sklepu Mondex i przepadłam :)
Mają tyle fajnych rzeczy do domu, znajdziecie tam niemalże wszystko czego potrzebujecie. 
Na początek ze sklepu zamówiła stolik i filiżanki. Stolik Henri jest lekki, zgrabny i wykonany z dużą dbałością. Podstawa stolika wykonana jest z czarnych metalowych elementów. Blat natomiast jest drewniany i został postarzony, co nadaje mu charakteru. 

Natomiast filiżanki tak mnie zauroczyły, że nie mogłam ich nie zamówić. Wykonane są z białej porcelany i zarówno filiżanka jak i spodek są przepięknie ozdobione rzeźbioną koronką. 

Jeżeli chodzi o samo zamówienie w sklepie to miło mnie ekipa zaskoczyła :) Bardzo szybka wysyłka, miła obsługa a towar perfekcyjnie zapakowany. Pierwszy raz się spotkałam z taką dbałością przy zabezpieczenie towaru tak aby doszedł do klienta w idealnym stanie. Stolik był zapakowany w karton i w środku dodatkowo zabezpieczony ale co najważniejsze całość była na palecie co daje dużą gwarancję na to, że nic mu się nie stanie w czasie transportu - super!
Jeżeli szukacie czegoś do domu lub będziecie rozglądać się za gwiazdkowymi prezentami to polecam Wam sklep.












5 komentarzy: