poniedziałek, 5 listopada 2018

B&P












Pogoda rozpieszcza nas w dalszym ciągu, mamy piękną, ciepłą jesień i podobno zima również ma być łagodna z czego bardzo się cieszę bo jestem zmarzluchem i nie przepadam za zimą :)

Kochani, dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejny, lekki a zarazem ciepły kardigan ze sklepu ZOiO, który idealnie sprawdzi się o każdej porze roku a o tej szczególnie. Ma fajny luźny krój, jest bardzo milutki i miło się go nosi. Szerze Wam powiem, że również w domu lubię otulić się takim ciepłym kardiganem.

Ale ostatnio zaczęłam szukać sukienek i bluzek pod kątem świąt, sylwestra i właśnie w sklepie ZOiO wpadło mi w oko kilka modeli i bluzek i sukienek oczywiście w super cenach. W sklepie możecie skompletować cały swój strój i dobrać do nich wszystkie dodatki. Ja oczywiście weszłam w biżuterię bo jak każda kobieta uwielbiam błyskotki. Znajdziecie tam zarówno wyrazistą, dużą biżuterię ale również delikatną - co kto woli.

Zachęcam Was do rzucenia okiem na asortyment sklepu a jeżeli Wam coś wpadnie w oko to mam dla Was kod rabatowy:
-20% na wszystkie rzeczy ze sklepu ZOiO (nawet te przecenione) do zamówień powyżej 100 złotych, hasło: invisiblefashion18 

Kod on-line jest ważny do końca listopada (tj. 30.11.br) :)




Kardigan - ZOiO
Buty - Czasnabuty
Torebka - Zara



3 komentarze:

  1. Mega.Fajny sweterek,bizuteryjne buty.fajny pierscien i spodnie.Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze super. Interesujące buty. Ja jednak bałabym się, że zgubię gdzieś te biżuteryjne akcenty :)

    OdpowiedzUsuń