niedziela, 28 października 2018

Yonelle Trifusion



Firma Yonelle ponownie zaskoczyła mnie swoimi produktami. Kolejne nowości mogę kupować w ciemno i w 100% jestem pewna, że będą idealne dla mojej skóry.

Przez ostanie trzy miesiące testowałam dwa rewelacyjne kremy. Używałam ich razem, jeden na noc, drugi na dzień. Chociaż obydwa kremy możemy stosować zarówno na noc jak i na dzień.

Zacznę od kremu-koncentratu botulinowego, jest to silnie działający krem przeciwzmarszczkowy o cudownym, świeżym zapachu i lekkiej konsystencji, dzięki której krem rozprowadza się fantastycznie po skórze. Po nałożeniu mam wrażenie, że momentalnie stapia się on ze skórą, szybko się wchłania, bardzo dobrze nawilża i uelastycznia skórę.

Innowacyjnym elementem słoika kremu jest urządzenie do mikromasażu, które emituje ponad 10 000 drgań na minutę. To urządzenie jest obłędne. Delikatne drgania tak relaksują i odprężają skórę, że zawsze robią podwójny masaż bo nie mogę przestać.
Mikromasaż wykonywany podczas aplikowania kremu sprawia, że kosmetyk działa jeszcze skuteczniej! 

Już po kilku dniach stosowania możemy zauważyć pierwsze efekty zmniejszenia zmarszczek mimicznych, skóra jest doskonale nawilżona, elastyczna, sprężysta i odmłodzona. 
Mimo, że krem można stosować na dzień jak i na noc ja zdecydowanie wolę go stosowań na noc, po całym dniu taki zabieg z masażem jest idealnym przygotowaniem skóry do odpoczynku.




Endoliftingujący krem do cery naczynkowej stosuję rano. Idealnie nadaje się pod makijaż. Ma również piękny, świeży zapach i równie lekką konsystencję. Szybko się wchłania i szybko pojawia się odczucie naprężenia skóry od wewnątrz ale nie ściągnięcia. Bardzo dobrze nawilża, uelastycznia i ujędrnia skórę. Opracowany specjalnie w wersji do skóry wrażliwej, naczynkowej, z tendencją do zaczerwieniania się. 
Krem zawiera VIT P NANODISC PHARMA COMPLEX, szybko zmniejszający podatność skóry na zaczerwienienia pod wpływem stresu i wzmacniający ścianki naczyń krwionośnych.

Po dłuższym stosowaniu możemy zauważyć, że nasza skóra ma bardziej jednolity kolor, wygląda na zdrową, świeżą i odmłodzoną.
Bardzo dobrze radzi sobie z drobnymi zmarszczkami, które są zdecydowanie mniejsze i dzięki silnemu działaniu naprężenia skóry nasz owal twarzy znacznie się poprawia.

Ja jestem zachwycona tymi produktami, moja skóra jest naprężona, jędrna, nawilżona, elastyczna, owal twarzy poprawiony, zmarszczki spłycone, wyrównany koloryt skóry. Przy stosowaniu tych produktów czuć jak szybko stapiają się ze skórą i jak zaczynają działać od wewnątrz. Brawo. 







1 komentarz: