sobota, 2 grudnia 2017

Ochrona dla ciebie i twoich ubrań



Jak ważna jest dla Was ochrona ubrań przed plamami? Dla mnie jest to bardzo istotna sprawa bo chcę jak najdłużej cieszyć się swoimi ubraniami.
Na pewno znacie takie sytuacje kiedy na Waszej czarnej bluzce pojawiły się białe plamy po antyperspirancie lub żółte na białej, które ciężko jest usunąć. Teraz już nie musi tak być. Specjalnie opracowana formuła z serii Black & White chroni nie tylko skórę ale również nasze ubrania.
Dzisiaj mam dla Was idealny zestaw dla niego i dla niej. 

Rexona Invisible Black+White oraz Dove InvisibleDry to wyjątkowe antyperspiranty dla Pań. Zapewniają skuteczną ochronę przed poceniem przez cały dzień. Mają delikatne zapachy, które nie kłócą się z naszymi perfumami. Nasza skóra pod pachami jest świeża i sucha przez cały dzień a nasze ubrania w idealnym stanie. Nie pozostawiają żadnych plam na naszych bluzkach czy sweterkach.
Ja jestem energiczną osobą i potrzebuję 15-godzinnej ochrony. Cały dzień jestem "w biegu" i dla mnie antyperspirant to po porannym prysznicu najważniejszy kosmetyk. Przy wyborze zwracam uwagę na skuteczność, zapach i brak skutków ubocznych. Także te dwa polecam Wam bardzo.

Zestaw dla mężczyzn to również Rexona Men, Dove Men oraz AXE Signature. Każdy z nich jest inny ale mają wspólną cechę - dbają o naszą świeżość nawet do 48 godzin i dbają o ubrania naszych mężczyzn. Sprawdzone w różnych sytuacjach i każdy spisał się na piątkę. 

W zestawach znajdziemy antyperspiranty w dezodorancie i w sztyfcie zarówno dla pań jak i dla panów. Koniecznie sprawdźcie :)




Rexona, Dove, Axe



3 komentarze:

  1. też lubię chronić swoją odzież

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat tych nie mam używam nivea o podobnych właściwościach

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic z tych rzeczy jeszcze nie miałam ale ogólnie Nivea jest świetną marką<3 Może wzajemna obserwacja >?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń