niedziela, 17 grudnia 2017

Cartier La Panthère



Cartier La Panthère


  • Nuta zapachowa: szyprowa
  • Kategoria zapachu: świeży
Obiekt pożądania w wyrafinowanym flakonie w edycji limitowanej, który kultywuje sztukę szlachetnych połączeń między zapachem a materią stałą.
Magnetyzm pantery która, wyrzeźbiona w szkle, czai się za wysokimi złocistymi trawami. Graficzna, wyszukana metafora nieposkromionego zwierzęcia. Pantera to atrybut kobiet wolnych i pełnych pasji, to dla nich, Mathilde Laurent, wyłączna Kreatorka zapachów Cartier, stworzyła ZAPACH KWIATOWO ANIMALISTYCZNY: olśniewającą gardenię z aksamitnymi nutami piżmowymi. 


Już dawno żaden zapach mnie tak nie zafascynował i nie zachwycił. Zamknięty w ciężkim, szklanym flakonie z wyrzeźbioną panterą spoglądającą za złotych traw z dodatkiem masywnego złotego korka stanowi istne arcydzieło.

Cartier La Panthère to zapach mocny ale nie przytłaczający, dobrze wyczuwalny dlatego trzeba go używać w rozsądnych dawkach. Zapach kwiatowy który delikatnie ewoluuje, na początku może jest ciut mocniejszy niż po paru chwilach ale ten zniewalający zapach utrzymuje się cały czas i w tym przypadku bardzo mnie to cieszy.

Zapach jest inny niż wszystkie, które do tej pory używałam i mogę się domyślać, że nie wszystkim przypadnie do gustu ale jeżeli już będzie to długotrwała miłość.
Najbardziej wyczuwalne dla mnie nuty to połączenie gardenii, skóry i piżma, gdzieś w dali wyczuwam kwiat pomarańczy i róży.

Zapach dla kobiety czarującej, z klasą, która zakłada szpilki i zdecydowanym krokiem, nie oglądając się za siebie, idzie przez życie. Mocna i silna na zewnątrz z delikatnością i wrażliwością w środku. Kobieta zachwycająca i urzekająca, dojrzała i wolna, która zna swoją wartość.
Pantera świetnie odzwierciedla typ kobiety dla której te perfumy będą idealne.



Cartier La Panthère



8 komentarzy:

  1. Bardzo Zaciekawił mnie ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny flakon, zaciekawiłaś mnie tym zapachem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna buteleczka, zapach na pewno jest cudowny!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cartier ma piękne flakony, proste i eleganckie. Opis zapachu brzmi ciekawie, muszę sprawdzić na żywo jak pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebojowa bizneswoman to moja ulubiona stylizacja! Wesołych świąt, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń