poniedziałek, 11 grudnia 2017

G&W
















Czapka, szal, buty - Deichmann



12 komentarzy:

  1. mi to sie sweter podoba <3 uwielbiam szarosci !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, kocham te Twoje stylówki :) kurtka rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz:) bardzo fajna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Booosko wygladasz w bieli :) <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka :)
    i bardzo podoba mi się sweterek, szkoda że tak mało go widać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazałam te buty mężowi i nie mogliśmy uwierzyć, że z Deichmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka jest fantastyczna, a cała stylizacja w tych pięknych szarościach z dodatkiem brązu bardzo w moim guście. Ostatnio byłam w górach i właśnie taki zestaw by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kolory, świeże jasne, ten look rewelacja.

    OdpowiedzUsuń