czwartek, 7 sierpnia 2014

Sklep Ciążowy - akcesoria i nowości


Kochani, dzisiaj post z akcesoriami dla przyszłych Mam i ich Maluchów :) Wszystkie akcesoria znajdziecie w Sklepie Ciążowym. Zachęcam Was do odwiedzenia sklepu gdzie znajdziecie chyba wszystko co jest potrzebne w czasie ciąży i po. Od bielizny, przez ubrania, akcesoria, po wyprawki i urządzenia elektryczne. Sklep posiada naprawdę duży wybór asortymentu, obsługa klienta na bardzo wysokim poziomie, można uzyskać dodatkowe informacje, porady i pomoc w wyborze.

A poniżej rzeczy w które ja się zaopatrzyłam w sklepie oraz rzeczy, które mnie zaciekawiły - może któraś z Was je miała i będzie mogła mi doradzić :)

Rogal do karmienia - ułatwia wygodne karmienie niemowlaka, odciążając przy tym kręgosłup matki, dzięki czemu polecane są przez położne na oddziałach noworodkowych i w szkołach rodzenia. Poduszki - fasolki są antyalergiczne - posiadają wypełnienie ze sztucznego puchu przez co nie należy obawiać się reakcji alergicznej u maleństwa.
Rogale nie odkształcają się w trakcie użytkowania, mogą być prane w pralce w całości. Uszyte są z atestowanej,naturalnej 100% bawełny polskiej o bardzo gęstym splocie i gładkiej fakturze, w dowolnym wzorze i kolorze.
Rogal jest bardzo przyjemny, miękki, estetyczny i wygodny. Mam nadzieję, że jest to idealny zakup i ułatwi mi karmienie małej a jej doda komfortu :) Dziewczyny jak już macie przetestowane takie poduch to piszcie w komentarzach :)




Komplet kąpielowy -  składający się z okrycia kąpielowego z kapturkiem, ręczniczka i myjki. Dzięki dwustronnej frottce okrycie bardzo dobrze chłonie wodę. Ozdobione satynową tasiemką idealnie nadaje się na prezent.

Cały komplet wykonany jest w 100% z bawełny, miękki, milutki, słodki. Okrycie z kapturkiem jest duże, można malucha całego zawinąć :) Jakość pierwsza.






Becik do wózka -  wykonany z weluru, wewnątrz wypełnienie z włókniny. Pozwala w bardzo wygodny sposób umieścić dziecko wewnątrz . Górną część beta można zapinać tak by tworzyła kaptur i osłaniała głowę dziecka od wiatru. Głównym atutem tego produktu jest jakość materiałów oraz wykonania a także sposób jego rozpinania bardzo wygodna dla rodzica i opiekuna.

Becik rzeczywiście wykonany jest z wysokiej jakości materiałów, jest bardzo przyjemny w dotyku, mięciutki, zapinany za suwak, dodatkowo wiązany po bokach. Bardzo estetycznie wykonany z dużą dbałością o szczegóły. Dostępny jest w różnych kolorach.





Nocna koszula - do karmienia, wykonana w 100% z bawełny ażurowej w przepięknym kolorze. Jak dla mnie idealna! Krój koszulki przypomina sukienkę a my Kobiety przecież lubimy wyglądać pięknie w każdej sytuacji :). Na górze, przy biuście zatrzaski ułatwiające karmienie. Do koszulki dołączone są "ochraniacze" na rączki malucha :) - świetny pomysł.





A na koniec kilka drobiazgów :) Butelka szerokootworowa, podkłady do przewijania czy podkłady poporodowe.



W sklepie możemy znaleźć wkładkę doustną Laboriade - dla mnie to coś nowego, pierwszy raz słyszę o takich nakładkach. Bardzo ciekawy produkt, czy któraś z Was używała ich?

CZYM JEST LABORIADE?

- stworzony by złagodzić ból porodowy i skrócić drugi etap porodu
- naturalna pomoc przy porodzie
- rewolucyjny produkt stworzony w oparciu o badania naukowe
- prosty i wygodny w użyciu
- innowacyjny produkt od OPRO – światowego producenta nakładek ochronnych na zęby
- do zakładania na górną lub dolną szczękę
- bez konieczności wcześniejszego dopasowywania – po prostu zakładasz w trakcie porodu!
- zaprojektowany i wykonany w Wielkiej Brytanii można stosować wraz z innymi metodami łagodzenia bólu – znieczuleniem zewnątrzoponowym, znieczuleniem podtlenkiem azotu, poza skórną stymulacją nerwów (TENS)




Akcesoria - Sklep Ciążowy



20 komentarzy:

  1. Jakie te rzeczy są słodkie *.*
    A najbardziej te maluśkie rękawiczki :D
    Twoja córeczka na pewno będzie zadowolona :D
    Na prawdę świetnie wyglądasz!! ;***
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy kupiłaś w tym sklepie :-) Mam też taką poduszkę do karmienia i zobaczymy jak się sprawdzi, ale oprócz niej kupiłam jeszcze taką długą poduszkę do spania, bo mam już kłopoty ze spaniem, a ona zapewnia mi spory komfort ( dodatkowo powiem Ci, że kupiłam ją w Biedronce przecenioną z 39 zł za 24 zł ) :-) Bardzo spodobał mi się ten becik do wózka oraz koszula nocna - wyglądasz w niej bardzo stylowo o to przecież chodzi :-) Możesz mi podpowiedzieć jaki rozmiar wybrałaś, bo niewiem jaki byłby dla mnie odpowiedni ?

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o poduszce do spania ale na 4 tygodnie już chyba mi się nie opłaca, mogłam wcześniej o tym pomyśleć ale przy następnej na 100% kupię bo też mam już duże problemy ze spanie :(
      Koszulkę mam rozmiar L - głównie chodzi o biust :)

      Usuń
    2. Dziękuje za pomoc :-) Koszule i piżamy mają tam piękne i z pewnością wybiorę coś dla siebie :-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Laboriade? A pierwszy raz słyszę... Ale sama jestem ciekawa czy działa, choć raczej nie planuję więcej dzieci. ;p Natomiast jeśli w szpitalu zaproponują Ci znieczulenie podtlenkiem azotu, tzw. gaz rozweselający to bierz nie zastanawiaj się. Boleć boli, ale gaz pomaga bardzo i przyspieszył mój poród, nie musieli mi dawać żadnych środków na przyspieszenie. W samej końcówce tylko już bolało okrutnie, ale to trwało krótko, tak to z gazem jest łatwiej przetrwać. Nie ma skutków ubocznych.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz ślicznie w tej koszuli- a dzidziuś ma śliczny zestaw kąpielowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te rzeczy teraz sa dla malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania świetne rzeczy ja dopiero zamówiłam łóżeczko i w zestawie mam 23 części w tym właśnie rogal do karmienia :) Moja koleżanka go ma i bardzo sobie chwali ciekawa jestem czy mi ułatwi karmienie. Pewnie jak łóżeczko przyjdzie to zrobię recenzję na blogu :) Resztę rzeczy świetne! koszula piękna bardzo Ci ładnie w tym kolorze :)
    A o tych nakładkach na zęby pierwsze słyszę ciekawa jestem czy to jest pomocne rzeczywiście :)
    Pozdrawiam :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  7. super rzeczy dla dzidziusia <3 a Twoja sukienka jest cudowna - pięknie Ci w niej !!! buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten rogal to na pewno duze ulatwienie :) dzidziuś będzie miał Tobą dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta koszula do karmienia jest naprawdę kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no i pieknie ... wyprawka juz jest teraz czekamy na maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka nocna bardzo ładna:) Mnóstwo pięknych i użytecznych rzeczy oferują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna morelowa sukienka ciążowa;)),wszystkiego dobrego/najlepszego dla mamusi i dzidziusia,szczęśliwego rozwiązania;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Akcesoria dla dzieci są takie urocze ;)
    A Ty wyglądasz pięknie i bardzo ładnie Ci z brzuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń