poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Ania s.c.


Kochani, dzisiaj zupełnie coś innego ale w dalszym ciągu o ciuchach ;) Powoli szykuję już torbę do szpitala w której znajdzie się min. bielizna dla małej. Przy wyborze kierowałam się kilkoma rzeczami a mianowicie ubranka muszą być uszyte w 100% z bawełny posiadającej certyfikaty, ubranka które nie mają w składzie niebezpiecznych barwników a producentem jest firma polska. No i znalazłam :) Podstawowy pakiet w jasnych kolorach bez zbędnych dodatków. Śpioszki, kaftaniki, czapeczka wszystko milusie w dotyku. Myślę, że taki pakiet wystarczy, jeżeli nie to piszcie w komentarzach :)


"ANIA" S.C.- firma zajmująca się produkcją bielizny i odzieży niemowlęcej i dziecięcej. Działa od roku 1993 , oferując swoim klientom wysokiej jakości wyroby cechujące się dużą trwałością użytkową , estetyką wykonania, nowoczesnym wzornictwem. Bacznie obserwujemy trendy wybierając rozwiązania dostosowane do wymogów klienta. Specjalizujemy się w bieliźnie niemowlęcej tj. śpioch, kaftan, koszulki niemowlęce, body, bluzeczki, pajacyki oraz kombinezony ocieplane i inne produkty, które kojarzą się z bielizną niemowlęcą.
Nasze wyroby produkowane są z wysokiej jakości dzianin (w większości jest to 100% bawełna), posiadających certyfikaty przeznaczone dla niemowląt, zaopatrujemy się w dzianiny w najlepszych firmach w Polsce. Posiadamy na wszystkie wyroby certyfikat  Bezpieczny dla Dziecka oraz znak jakości Kid Zone.

Bieliznę możecie kupić w sklepach Textilmarket w całej Polsce lub w sieci sklepów Happy House.

















Bielizna - ANIA S.C.



30 komentarzy:

  1. na pierwszy rzut wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są :D
    Trzymam za Ciebie kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie sfotografowałaś te ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. omg!!so sweet and nice...these baby dresses are very cute

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne:) od razu mi się przypomniała moja wyprawka sprzed kilku lat:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki:)!

    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam te ciuszki, jak kupowałam prezent dla córeczki koleżanki - śliczne są, rzeczywiście z dobrych materiałów i porządne :)
    myślę, że na początek wystarczy Ci ta wyprawka ;)

    dużo i tak dostaniesz od rodziny i znajomych ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ciuszki! Widać, że są wyprodukowane w dobry sposób, porządnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie te ciuszki. szczególnie te z misiami... Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  10. to już? ale zleciało! 3mam kciuki, dzidziuś będzie śliczny, modny i zdrowy- na bank! :)

    zapraszam na morelową tartę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne i słodziutkie :)
    Szczęśliwego rozwiązania, Aniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak szybko! Będę trzymać kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem w szoku, że w textil są tak dobre jakościowo rzeczy :)
    pracowałam w pepco i tam jakościowo rzeczy nie są zbytnio dobre a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć. Od dłuższego czasu oglądam twoje stylizacje, które pojawiają się na facebooku przy okazji współpracy z różnymi firmami. Musze przyznać, że bardzo podoba mi sie twój styl. Chyba masz tak jak ja że zawsze dbasz by wszystko było dopasowane pod kolor :)
    Postanowiłam w końcu zajrzeć na twojego bloga. I na pewno zostanę na dłużej. Piękne ubranka pokazałaś. Mam cichą nadzieję, że wkrótce sama doczekam się córeczki :)
    Życzę dużo spokoju i szczęśliwego rozwiązania.
    Pozdrawiam
    również Ania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jakie cudne ubranka !!! zazdrościmy bycia mamą <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne ubranka <3 zapisałam sobie stronkę, może też poszperam przed wyjazdem do pl , bo muszę powoli tez już zacząc zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. księżniczka zaopatrzona! i trendy! piękności <3 wszystkiego dobrego Aniu! (Y)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piekne te ubranka :-) Ja też już kompeltuje garderobę dla synka i stwierdzam, że to wyjątkowo przyjemne zajęcie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń