sobota, 16 sierpnia 2014

mama mio - pregnancy boob tube


Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków firmy Plazanet cosmetics tym razem mama mio - Pregnancy Boob Tube - ciążowy krem na jędrne i piękne piersi.
Tutaj możecie przeczytać recenzję - mama mio Lucky Legs - energetyzujący i chłodzący żel do nóg.


Piękny biust zależy w dużym stopniu od elastyczności, naprężenia i jędrności skóry szyi, dekoltu i piersi. W czasie ciąży skóra piersi potrzebuje dodatkowego wsparcia, aby jak najlepiej poradziła sobie z wyzwaniami 9 miesięcy rozciągania.

Pregnancy Boob Tube chroni, łagodzi i przynosi ulgę piersiom w czasie ciąży i podczas karmienia. Bogaty w kwasy omega, które utrzymują nawilżenie skóry i jej elastyczność. Zawiera również naturalne przeciwutleniacze i substancje ujędrniające, aby chronić piersi przed nadmiernym ‘opadaniem’. W preparacie zawarty jest również wspaniały wyciąg z kapusty, stary sposób na obolałe i nabrzmiałe piersi, szczególnie pomocny w okresie karmienia. Zawiera również wyciąg z ostropestu plamistego, wyciąg z borówki amerykańskiej, masło shea bio, olejek z owocu dzikiej róży.
Jak działa?
  • chroni delikatną skórę piersi i dekoltu w czasie zmian rozmiaru biustu
  • unikalny wyciąg z zielonej kapusty łagodzi obrzęki
  • wzmacnia skórę, chroniąc tym samym biust przed ‘opadaniem’ po ciąży
Konsystencja przypomina trochę delikatna piankę, szybko się wchłania, ma delikatny przyjemny zapach. Stosuje go raz dziennie. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość na biust i dekolt. Szybko przynosi ulgę, nawilża skórę i lekko ją chłodzi.
Na stronie firmy znajdziecie również kosmetyki przeznaczone dla kobiet aktywnych, jak również dla kobiet z problemami ze skórą.












17 komentarzy:

  1. fantastyczny produkt:) kochana ile jeszcze do końca?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że jest ok :)

    zapraszam na pesto po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej marce, że ma fajne kosmetyki, a do tego ciekawe opakowania :-) Ja używam do pielęgnacji biustu w ciąży Perfecta Mama z Dax Cosmetics, a teraz kupiłam i czeka na przetestowanie Efektima Mama-Care :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierajac jakikolwiek kosmetyk do pielegnacji skory w czasie ciazy i w okresie karmienia dziecka radzimy dokladnie czytac sklad kosmetyku i sprawdzic, czy nie ma w nim zawartych (poli) glikoli, parabenow, ksenoestrogenow, parafiny, ftalanow, sztucznych substancji zapachowych i barwiacych, konserwantow chemicznych. Marka Mama Mio daje 100% gwarancji bezpieczenstwa (kosmetyki nie zawieraja zadnych substancji szkodliwych), 100% najwyzszej jakosci (wiele skladnikow pochodzi z upraw ekologicznych, dzieki czemu sa bardziej efektywne i przyjazne srodowisku). Na rynku sa dostepne kosmetyki innych marek o podobnej funkcji czy nazwie, lecz warto sprawdzic czy oferuja ta sama najwyzsza jakosc i bezpieczenstwo - warto to zrobic dla siebie i dziecka :-)

      Usuń
  4. Bardzo fajny post :)
    Dobrze wiedzieć , że na rynku są dostępne takie kremy :)
    Aniu a coś się dzieje , ze możesz urodzić przed terminem?
    Mnie zostały równe 2 miesiące .
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze na ta chwilę nic strasznego i mam nadzieję, że tak zostanie :)

      Usuń
    2. Na pewno wszystko będzie tak jak powinno :) Trzymam kciuki :)
      JA też już się mojego synka nie mogę doczekać , ale skoro poczekałam 7 miesięcy to dwa ostatnie to pikuś ;)

      Usuń
    3. dzięki Kochana :*
      dla mnie chyba końcówka najdłużej się ciągnie :)

      Usuń
  5. muszę rozejrzeć się za tym kosmetykiem:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog.
    obserwacja za obserwacje?
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey We love your Blog! :) Please check out our Website : I LOVE FASHION THEMES ! Hope you will List soon on our Website! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w ciąży ale moja siostra tak i słyszałam, że ta marka jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje, ostatnie tygodnie "ciągną' się najdłużej.
    Ja w czasie ciąży nie używałam żadnych kremów i na szczęście nie mam żadnych problemów, chociaz przyznam, że w pewnym momencie zaczęłam się bać, ale generalnie nie lubię używać żadnych kremów (nie lubię "uczucia" po nałożeniu dopóki się nie wchłonie) I tak mi zostało do dzisiaj, chociaz teraz sięgam po nie (kremy) trochę częściej.
    Pozdrawiam serdecznie i trzymajcie się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. great product!
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda przyszła mama powinna mieć coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja strasza siostra ma teraz 5 miesięczną córeczkę i wiem ze tego typu produkty się sprawdzają :)
    pozdrawiam serdecznie !
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń