środa, 9 października 2019

Sephora



Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka kosmetycznych nowości, które ostatnio testowałam. Wszystkie kosmetyki dostępne są w perfumerii Sephora

Moim faworytem jest paleta do makijażu marki Sephora, którą polecam Wam bardzo. Paleta zawiera dwa róże do policzków, jeden rozświetlacz i jeden bronzer. Cztery produkty, dzięki którym możemy rozświetlić i podkreślić naszą cerę. Róże świetnie napigmentowane, idealnie rozprowadzają się po skórze, możemy delikatnie podkreślić policzki bądź też przy użyciu większej ilości podkreślimy je mocno. Rozświetlacz jest rewelacyjny, z jednej strony delikatny ale widoczny na skórze dlatego śmiało możemy używać go na co dzień.

Testowałam również pomadkę marki Sephora, która sprawdziła się świetnie. W perfumerii znajdziemy różne kolory tej pomadki. Jest ona dobrze napigmentowana także przy jednym pociągnięciu nasze usta mają idealny kolor. Bardzo długo trzyma się na usta i dodatkowo nawilża je. 

Kolejny produkt, który mnie oczarował to kredka do brwi marki Benefit. Jest bardzo precyzyjna, możemy idealnie domalować brakujące włoski, które wyglądają bardzo naturalnie. Kredka posiada szczoteczkę do blendowania, dzięki czemu nasze brwi wyglądają przepięknie.

Ostatni produkt to pomadka marki Becca. Trwała, nawilżająca z dodatkiem olejku z awokado i oliwą z oliwek. Utrzymuje się na ustach przez wiele godzin, oczywiście super napigmentowana, dostępna w wielu kolorach.









5 komentarzy:

  1. Unikam marek własnych, jakoś nie po drodze mi z nimi, ale kredka Benefit mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pomadka ma bardzo ładny kolor, ale rzadko robię zakupy w sephorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące kosmetyki :) A teraz zdradź mi proszę, gdzie kupujesz makaroniki ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadeczka z lewej piękna.Lubię.

    OdpowiedzUsuń