sobota, 19 października 2019

Plakaty Desenio


Kochani, jak już wiecie w moim domu szykują się zmiany. Zaczynamy remont a z tym wiąże się nie tylko zmiana kolorystyki czy mebli ale również zmiana dodatków.



Na mojej liście "must have" nie mogło zabraknąć plakatów w których się zakochałam. W ramach współpracy zamówiłam je w Desenio. Ale zanim złożyłam zamówienie siedziałam kilka godzin i przeglądałam asortyment. Na stronie znajdziecie ogromną ilość plakatów w przeróżnych kategoriach, kolorystykach i motywach w różnych rozmiarach. Oczywiście do nich możemy dobrać przepiękne ramki w różnych kolorach.




Ja wybrałam plakaty z kategorii botanika w białych ramkach w dwóch rozmiarach: 21x30 oraz 30x40. Te mniejsze możemy nie tylko powiesić na ścianie ale również postawić na komodzie czy półce natomiast duże posiadają uchwyt do powieszenia na ścianie.



Plakaty przyszły do mnie idealnie zapakowane i zabezpieczone. Powiem Wam szczerze, że w realu wyglądają jeszcze piękniej niż na zdjęciach. Wykonane na matowym papierze wysokiej jakości, w przepięknej kolorystyce i wysokiej jakości zdjęć. Już myślę o zamówieniu kolejnych :)



Na stronie znajdziecie również inspiracje i przykładowe kompozycje rozmieszczenia ich na ścianie. 
Bardzo fajnym rozwiązaniem jest możliwość stworzenia własnej galerii (tutaj) i przed zakupem zobaczyć jak będzie ona wyglądać na ścianie. Możecie tam dodawać nie tylko wybrane przez siebie plakaty ale również zmieniać kolor ramek.

A z moim kodem zniżkowym ANNAOLEJARZ dostaniecie 25% zniżki na plakaty w Desenio do końca dnia 24 października!
Z wyłączeniem ramek i plakatów z kategorii Handpicked/Collaborations






5 komentarzy:

  1. To zdecydowanie Twój styl, nic dodać nic ująć.Rzeczywiście dobór dodatków to ważna kwestia uwarunkowana upodobaniami czy dobrym gustem oraz wyglądem wnętrza.Super wybór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie mi się to podoba a jeszcze ta podłoga ahh

    OdpowiedzUsuń
  3. Super plakaty w białych ramach. Myślę, że takie grafiki będą ozdobą niejednego wnętrza.
    Dariusz z druk-projekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń