sobota, 17 sierpnia 2019

Yonelle Diamond



Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić dwa nowe produkty firmy Yonelle z serii Diamond. Nie mogę nie wspomnieć o wizualnej stronie, mimo że dla mnie najważniejsze są efekty jakie daje produkt. 

Kremy zamknięte są w cudownych, złotych kartonikach a po ich otwarciu ukazuje nam się arcydzieło.. przepiękny słoiczek w formie diamentu ze złotymi elementami. 

Firma zawsze dbała o każdy szczegół ale przy tej serii uzyskała spektakularny efekt zarówno od strony wizualnej jak również od strony efektów jakie uzyskamy przy używaniu kremów.


Przez ostanie miesiące testowałam dwa produkty z tej serii. Używałam ich razem, jeden na noc, drugi na dzień.

Zacznę od diamentowego ultra kremu na noc na twarz i usta w skład którego wchodzi min. złoto, jedwab, ceramidy oraz fosfolipidy. W serii DIAMOND zastosowano zaawansowany system nośników, składający się m.in. z NANODYSKÓW™ oraz cząsteczek diamentu, aktywnie „wtłaczających” w skórę substancję chroniącą kolagen. Działanie odmładzające zapewniają 4 peptydy oraz 4 silne antyoksydanty.

Krem ma bardzo piękny zapach, lekką konsystencję, rozprowadza się idealnie po skórze dając momentalnie uczucie nawilżenia. Krem o dużej mocy regenerującej do każdego typu cery a szczególnie suchej i normalnej. Działa przez 8 godzin nocnego wypoczynku i rzeczywiście rano skóra w dalszym ciągu jest nawilżona, napięta, odżywiona i ma piękny wygląd. Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam również, że moje naczynka są mniej widoczne, skóra ma bardziej jednolity kolor a drobne zmarszczki uległy spłyceniu. W dodatku krem jest bardzo wydajny także wystarczy nam na dość długi okres.



Drugi krem to diamentowy krem młodości, który ma za zadanie odmłodzić wygląd skóry oraz ujędrnić kontur ust. Krem do każdego typu cery, możemy go używać zarówno na noc jak i na dzień.

Ja używam go na dzień po makijaż. Ma bardzo fajną, lekką konsystencję, szybko się wchłania, doskonale nawilżając skórę. Już po nałożeniu skóra staje się bardziej gładka i rozświetlona. Po kilku dniach regularnego stosowania zauważyłam znaczną poprawę kondycji mojej skóry. Jest ona bardziej gęsta, jędrna, świetnie nawilżona i również zauważyłam, że kontur mojej twarzy delikatnie się poprawił - odmłodniał. 

Obydwa kremy stosuję razem i jestem zachwycona efektami, kremy świetnie nawilżają z czego bardzo się cieszę ale przede wszystkich zauważyłam różnicę w gęstości mojej skóry, jest ona bardziej zbita, jędrna i widać to gołym okiem. Również widoczna poprawa jest w kolorze skóry, nie mam już czerwonych miejsc, które były widoczne wieczorem, po zmyciu makijażu. Skóra ma inny kolor, nie jest szara i zmęczona tylko rozświetlona, zdrowa.

Szczerze polecam Wam te produkty!







2 komentarze: