czwartek, 22 sierpnia 2019

Sephora



Kochani, dzisiaj mam dla Was trochę nowości kosmetycznych. Wszystkie produkty z dzisiejszego posta dostaniecie w Sephora, zarówno w sklepach stacjonarnych jak również online.

Pierwszy produkt, który chciałabym Wam gorąco polecić to pianka pod prysznic firmy Rituals. Obłędnie pachnie, jest bardzo wydajna, wystarczy niewielka ilości żeby dobrze umyć całe ciało. Jest to moja druga pianka i jest z niem bardzo zadowolona, odstawiłam żele i mydła pod prysznic, używam tylko tej pianki. Po użyciu skóra jest gładka, miękka i cudownie pachnie.

Drugi produkt, który mnie oczarował to żel do mycia twarzy na bazie soi firmy Fresh. Idealnie i szybko zmywa cały makijaż łącznie z tuszem do rzęs. Po użyciu skóra jest nawodniona, czysta i miękka. Przy mojej suchej skórze nie mam uczucia ściągnięcia czy wysuszenia. Oczywiście później nakładam krem na skórę ale czuć róznicę w oczyszczeniu skóry tym żelem a np. płynem micelarnym.

Jeżeli jednak preferujecie zmywanie makijażu olejkiem to polecam Wam olejek firmy Boscia. Lekki, świeży na bazie zielonej herbaty i dzikiej rózy bardzo dobrze zmywa cały makijaż dodatkowo super nawilża skórę.

Krem pod oczy firmy Tonymoly, zamknięty w słoiczku z wielorybem cudownie nawilża skórę wokół oczu. Polecam go wszystkim, którzy maja problemy z wysuszoną skóra wokół oczu. Przy dłuższym stosowaniu kondycja skóry zdecydowanie sie poprawia a drobne zmarszczki zostaja spłycone.











2 komentarze:

  1. Bardzo fajne nowości, chętnie poznam markę Fresh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka morska kolorystyka,w kolorze wody.Zamarzylam o wakacjach z Sephora.

    OdpowiedzUsuń