sobota, 4 maja 2019

Liqpharm


Ostatnio pisałam Wam o Serum Night oraz Serum Rich firmy Liqpharm dzisiaj pora na dwa następne produkty tej firmy.

Pierwszy z nich to dwufazowe serum regenerująco-odżywcze na noc a drugi to serum wygładzające na noc - peeling.
Tak jak przy wcześniejszych produktkach trzeba uzbroić się w cierpliwość ponieważ efekty przychodzą z czasem ale warto.


Dwufazowe serum ma postać mleczka, nakładam go na oczyszczoną skórę, wieczorem. Bardzo przyjemnie rozprowadza się po skórze, dając uczucie otulenia. Trzeba dać mu chwilę na całkowite wchłonięcie się. Nie stosowałam już na serum kremu a mimo wszystko moja skóra rano była miękka, nawilżona, napięta, elastyczna i odżywiona. Po jakimś czasie wszystkie zaczerwienienia czy podrażnienia na skórze całkowicie zniknęły. Jak dla mnie rewelacyjne serum - bardzo je Wam polecam.

Serum-maska LIQ Ce stosowana regularnie na noc odżywia, regeneruje i zapewnia skórze odwodnionej komfort i właściwe funkcjonowanie. Wysokie stężenie witaminy E (15%) nie tylko ogranicza i spowalnia proces starzenia się skóry, poprzez wychwyt wolnych rodników, ale również poprawia widocznie jej elastyczność i napięcie. Dodatek kwasu hialuronowego i ksylitolu zapewnia długotrwałe nawilżenie i wygładzenie. Skóra po nocy pozostaje doskonale nawilżona, gładka, a podrażnienia złagodzone.
Do stosowania wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Stosować przez cały rok lub jako kurację 28-dniową. Można stosować pod krem. Nie wymaga zmywania po nocy. Unikać kontaktu z oczami.



Serum wygładzające stosuję 2-3 razy w tygodniu. Po pierwszych aplikacjach moja skóra trochę się łuszczyła i byłam lekko przerwżona. Jednak zrobiłam sobie małą przerwę i wróciłam do produktu. Juz po kilku apilkacjach zauważymy znaczącą poprawę wyglądu naszej skóry. Jest ona odmłodzona, oczyszczona, pełna blasku, pory są mniej widoczne, kolor skóry wyrównany. Ponieważ mam skóre suchą po wchłonięciu się serum nakładam na niego krem i jest super!

Serum nocne LIQ CG stawia sobie za cel wielopoziomową odnowę skóry dzięki odpowiednio dobranym stężeniom kwasów. Podwyższona skuteczność głębokiego złuszczania kwasem glikolowym przy zachowaniu optymalnego nawilżenia kwasem hialuronowym zapewnia skórze komfort oraz redukcję zmarszczek, blizn i przebarwień, a dodatek składników odżywczych oraz drenujących potęguje nocną odnowę. Skóra ponownie zregenerowana, nawilżona i wygładzona.
Stosować wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Stosować pod krem przez cały rok lub jako kurację 28-dniową.
Unikać kontaktu z oczami. Stosować na skórę nieuszkodzoną. Przy kuracji kwasem glikolowym unikać ekspozycji na promieniowanie UV.








2 komentarze:

  1. Dobre serum ma w mojej lazience zawsze swoje miejsce :) buziaki, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekskluzywna kolekcja,to widać

    OdpowiedzUsuń