czwartek, 9 maja 2019

Libellou



Kochani, dzisiaj chciałabym Wam przedstawić dwa fantastyczne produkty, nowej, polskiej marki Libellou. Jest to płyn micelarny oraz serum.

Płyn micelarny to mój ulubieniec. Jak wiecie mam skórę bardzo suchą i odwodnioną. Tego rodzaju skóra jest trudna w pielęgnacji. Nie mogę używać wody ani mydła a jednocześnie chciałabym, żeby twarz była czysta i nawodniona. Płyn spisał się rewelacyjnie. Dokładnie zmywa makijaż z twarzy, nie podrażnia i nie uczula (a z tym mam zawsze duży problem przy nowych kosmetykach). Po użyciu płynu miałam wrażenie takie, jakby ktoś wlał mi z litr wody pod skórę. Skóra jest mocno nawodniona, odświeżona, elastyczna, nie jest wysuszona i ściągnięta za co bardzo duży plus. Płyn ma dodatkowo cudowny, świeży zapach. Po kilku dniach zauważyłam również, że kondycja mojej skóry polepszyła się, zyskała blask i sprężystość. Ja jestem zauroczona tym kosmetykiem i polecam osobom, które męczą się z suchą i odwodnioną skórą. A dodatkowo płyn jest dużej pojemności 400 ml i wystarczy na długo.

Od producenta:

Libellou Płyn micelarny z ekstraktem z ryżu jest delikatny, ale intensywnie nawilża. Polecany szczególnie w okresie jesiennym i zimowym, gdy skóra narażona jest na niesprzyjające warunki – wahania temperatur, przesuszenia itp. Wyraźnie poprawia kondycję odwodnionej skóry. Doskonale usuwa makijaż i zanieczyszczenia.


Głównymi składnikami serum są kolagen, aktywne złoto 24K, kawior, zielona herbata, oliwka europejska, marchew, arnika, piwonia, kompleks minerałów. Serum stosuję na noc na oczyszczoną skórę. Niewielką ilość nanoszę na najbardziej wymagające obszary twarzy, szyi i dekoltu. Serum jest bardzo wydajne i mocne dlatego trzeba używać go w niewielkiej ilości.
Już po kilku dniach stosowania zauważyłam znaczną poprawę mojej skóry, która stała się bardziej miękka, nawilżona, elastyczna i ujędrniona. Przy dłuższym stosowaniu gołym okiem widzimy poprawę kondycji naszej skóry.

Od producenta:

Libellou Serum to bogactwo naturalnych składników aktywnych, które intensywnie nawilżą i odżywią Twoją skórę. Ekstrakty roślinne z zielonej herbaty, liści oliwki europejskiej, marchwi, arniki oraz piwonii, wzbogacone kompleksem minerałów, neutralizują wolne rodniki i wyraźnie poprawiają kondycję skóry. Widocznie spowalniają proces jej starzenia.

 
Na stronie Libellou znajdziecie również przepiękne bransoletki - złotą lub srebrną. Wraz z zestawem kosmetyków to idealny prezent dla bliskej osoby. Jeżeli jeszcze nie macie prezentu na Dzień Mamy to polecam Wam ten zestaw.







1 komentarz: