niedziela, 30 grudnia 2018

Mondex



W zeszłym miesiącu pisałam Wam o sklepie Mondex, który ostatnio odkryłam. Znajdziecie w nim niemalże wszystko do domu, zaczynając od dodatków przez tekstylia a kończąc na meblach. Produkty jakie firma oferuje bardzo przypadły mi do gustu, ich estetyka, wykonanie i wygląd. Dodatkowo przemiła obsługa, szybka wysyłka i profesjonalnie zapakowana paczka.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejne zamówienie jakie zrobiłam w tym sklepie. A teraz trwa wielka wyprzedaż do -50% także możecie upolować świetne rzeczy w niskiej cenie.

Ja tym razem skusiłam się na sześciokątne lustro w złotej, bardzo ciekawej ramie, które może służyć jako taca i właśnie z takim przeznaczeniem go zamówiłam :)
Dzbanek do herbaty z bambusowym uchwytem i złotymi dodatkami musiałam zamówić bo bardzo mnie zauroczył a zimą piję dużo herbaty więc jest w użyciu non stop. Do tego przepiękna filiżanka również ze złotymi elementami i kubek ze świątecznym motywem.
I na koniec chciałabym Wam polecić metalowe kosze w kolorze miedzianym. Ja zamówiłam dwa i jestem z nich bardzo zadowolona. Przepięknie wykonane, cudownie się prezentują. Możemy w nich przechowywać np. gazety lub inne rzeczy albo zwyczajnie mogą stanowić element dekoracyjny. Są cudowne a w dodatku w atrakcyjnej cenie.

Wszystkie rzeczy wykonane z dużą starannością i dbałością. Porównując ceny podobnych produktów w innych sklepach to naprawdę w Mondex znajdziecie je w atrakcyjnych cenach a teraz na wyprzedaży w jeszcze niższych :)













4 komentarze: