niedziela, 16 grudnia 2018

Basiclab



Dzisiaj chciałabym Was zapoznać z marką, którą sama niedawno odkryłam.

BasicLab Dermocosmetics stworzona z myślą o dermokosmetykach, które łączą naturę z wysoko zaawansowaną technologią. Pragniemy podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, które wykorzystujemy w dążeniu do zdrowia i piękna. Nasze produkty pozbawione są parabenów, SLS, SLES, Metyloizotiazolinonu i Phenoxyethanolu. Podstawą dla BasicLab Dermocosmetics jest dzielenie się tym, co najlepsze i definiowanie piękna na Twój własny sposób.

Miałam przyjemność testować szampon i odżywkę do włosów wypadających ponieważ ostatnio mam z tym duży problem.

Szampon i odżywkę używam już ponad dwa miesiąc bez żadnych skutków ubocznych :) tj. łupież, swędzenie skóry głowy czy przetłuszczające się włosy.

Produkty mają bardzo fajną konsystencję, przyjemny zapach. Szampon świetnie się pieni, doskonale myje włosy jak również skórę głowy, jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość na długie włosy to samo dotyczy się odżywki.

Po spłukaniu włosy są miękkie, elastyczne, świetnie się rozczesują. Po wysuszeniu, włosy są błyszczące, nawilżone, bardzo dobrze odżywione,  wygładzone, elastyczne i sprężyste. Ich kondycja zmienia się już po kilku użyciach. Włosy wyglądają na zdrowe, końcówki się nie rozdwajają. Produkty nie wysuszają ani nie przetłuszczają włosów. 
Jeżeli chodzi o wypadanie to zauważyłam niewielką poprawę. Trochę mniej ich wypada ale niestety problem dalej mam.



Kolejny produkt to antyperspirant, z którego jestem bardzo zadowolona. Ma delikatny, przyjemny zapach, szybko się wchłania, nie wysusza skóry pod pachami, nie pozostawia plam na ubraniach i przez cały dzień chroni nas przed poceniem. W składzie mamy min. ekstrakt z aloesu, który działa zarówno antybakteryjnie jak i skutecznie nawilża skórę oraz alantoina działająca przeciwzapalnie, łagodząc podrażnienia. Bardzo wydajny, także wystarczy na bardzo długo.






2 komentarze: