sobota, 24 marca 2018

REALASH - Orphica



Dwa miesiące temu zaczęłam testowanie odżywki do rzęs firmy  Orphica REALASH
"REALASH to serum stworzone z myślą o kobietach, które marzą o długich, mocnych i gęstych rzęsach. Polecane jest szczególnie tym paniom, których rzęsy są z natury krótkie, osłabione ze względu na wiek czy też zniszczone przedłużaniem, stosowaniem nieodpowiednich kosmetyków i doczepianiem sztucznych rzęs.
REALASH został poddany rygorystycznym badaniom, które potwierdziły, że substancje aktywne zawarte w formule wydłużają, zagęszczają rzęsy oraz zapobiegają procesowi ich wypadania."


Odżywka zamknięte jest w 3 ml opakowaniu, które wystarczy nam na 3 miesięczną kurację. Odżywkę stosuje się na noc po dokładnym demakijażu, na czystą (umytą wodą z delikatnym mydłem) i suchą skórę powiek. Niewielką ilość preparatu nanosimy jednym pociągnięciem aplikatora tuż u nasady rzęs. Odżywka szybko się wchłania, nie podrażnia oczu ani skóry.
Odżywka spełniła moje oczekiwania i według mnie jest to najlepsza odżywka do rzęs, którą do tej pory testowałam. Pierwsze efekty są widoczne w krótkim czasie już po tygodniu stosowania, po miesiącu rzęsy są zdecydowanie dłuższe i już wtedy możemy się cieszyć świetnym efektem.
Mimo, że odżywkę stosuje się na górną powiekę ja od czasu do czasu nakładam ją również na dolną i jak widać moje dolne rzęsy również urosły :) Całe opakowanie wystarczy Wam spokojnie na 3 miesiące także na cały okres kuracji. Po tym czasie wystarczy stosować odżywkę 2-3 razy w tygodniu dla podtrzymania efektu.
Polecam Wam bardzo - dla mnie najlepsza na rynku :)

Poniżej możecie zobaczyć rezultaty po miesięcznej kuracji i po dwóch miesiącach.







6 komentarzy:

  1. Wow jestem pod wrażeniem ! super efekt , marzę o tym żeby móc przetestować kiedyś to cudeńko , tylko ta cena :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać różnicę 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie mam przekonania do takich odżywek. Zdjęcia zrobiłaś cudowne...pozdrawiam Aniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez miałam i efekty były czaderskie :D Miłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie najbliższych, przepełnionych miłością i dużą dawką uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń