piątek, 9 marca 2018

Grace flowerbox



Kochani, dzisiaj chciałabym Wam pokazać przecudowny box kwiatów firmy Graceflowerbox. Przepiękne róże w pudełku, które nie wymagają wody ani innych środków pielęgnacyjnych, kwitną bez żadnej pomocy. 
Możemy się nimi cieszyć w takiej formie nawet do 3 lat!

Mój box przyszedł do mnie z Niemiec więc przebył kawałek drogi ale otrzymałam go w stanie nienaruszonym. Perfekcyjnie zabezpieczone kwiaty oraz cała przesyłka więc nie musimy się martwić zamawiając box, że coś się z nim stanie w drodze. Mimo, że wiedziałam co kryje przesyłka po rozpakowaniu pudełka byłam zauroczona kwiatami. Róże wyglądają jak żywe, w dotyku również, mają nawet zapach świeżo ściętych róż. Cały box prezentuje się niesamowicie i jest ozdobą mojego domu. Każdy kto przychodzi do mnie pierwsze kroki kieruje w stronę róż. Róże mam już ponad miesiąc i przez ten czas nic się nie zmieniły.

Na stronie Graceflowerbox znajdziecie boxy w różnej wielkości i cenach. Od pudełka z jedną różą do dużego pudełka Large. Oczywiście do wyboru mamy i kolor pudełek i kolor róż. Ja mam pudełko Midi z 18 różami i jest ono w cenie 549 zł. Na pierwszy rzut oka cena może wydać się wysoka ale jeżeli różami możemy cieszyć się przez 3 lata to już tak drogo nie wychodzi. Jest to też świetny pomysł na prezent! Ja jestem nimi zauroczona i totalnie w nich zakochana. Są idealne pod każdym względem! I powiem Wam szczerze, że bardziej mi się podobają niż te z kwiaciarni :)

Poniżej trochę informacji od producenta.


"Nasza kolekcja róż Infinity to prawdziwe, starannie przez nas zakonserwowane i pomimo to wyglądające jak "świeżo z pola zerwane", róże.
W drodze procesu ochronnego przygotowujemy nasze róże tak, że przynajmniej przez okres roku do trzech lat będą przynosić wam radość. W tym procesie nasze róże przechodzą przez dwa etapy:
Najpierw ostrożnie odciągamy od nich wodę.

W kolejnym kroku wzbogacamy nasze róże roztworem pigmentu, aby promieniujące kolory zachowały się dla was na wiele lat.

Nasze wiecznie kwitnące róże nie potrzebują wody ani innych środków pielęgnacyjnych, kwitną bez żadnej pomocy.
Kwiatów nie powinno się chwytać zbyt mocno, ponieważ mogą stracić swoją formę i kolor.

Nasze róże Infinity najbardziej lubią nieco zacienione miejsca w pokojowej temperaturze.

Nasze róże konserwujemy starannie w drodze przyjaznego dla środowiska procesu.
Nasze róże są nawet po zakonserwowaniu biodegradowalne i w 100% nieszkodliwe dla zdrowia."













8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie się prezentuje ten flowerbox i te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚwietneJestem zachwycona 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, wielokrotnie na różnych blogach, forach i w tv widziałam takie różane boxy, jestem w szoku, że mogą te róże przetrwać 3 lata, świetny post, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne są te róże! W tej chwili nie stać mnie na takie pudło, ale wyszukam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam róże, ale przyznam że cena robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te flowerboy! Twój jest cuuuudowny :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń