niedziela, 14 stycznia 2018

YONELLE



Firmy YONELLE nie muszę Wam przedstawiać. Kto zagląda tutaj to wie, że kocham ich kosmetyki. Dla mojej skóry są idealne i robią dużo dobrego dla niej. Używam ich produktów już od kilku lat i szczerze Wam powiem, że nigdy się nie zawiodłam na żadnym z nich a wręcz niesamowicie poprawiły kondycję mojej skóry a mając 42 lata muszę o nią mądrze dbać.
Dzisiaj chciałabym Was zapoznać z kolejnymi dwoma produktami tej firmy.

Pierwszy to płynny krem - wypełniacz zmarszczek pod oczy, na twarz i szyję. Jest to nowość w serii H2O Infusion. Ta seria bardzo przypadła mojej skórze bo nie tylko wygładza i odmładza ją ale dodatkowo bardzo dobrze ją nawilża co dla mnie jest baaaaardzo istotne.
Krem ma lekką konsystencję, która idealnie się rozprowadza po skórze. Bardzo szybko się wchłania i szybko daje uczucie wygładzonej, nawilżonej i odżywionej skóry. Możemy go stosować zarówno na dzień jak i na wieczór. Fajne jest to, że krem możemy stosować na całą twarz razem z okolicami oczu. Przy dłuższym stosowaniu zauważymy, że nasze zmarszczki uległy spłyceniu, skóra jest jędrniejsza, bardziej odżywiona, elastyczna a kolor skóry bardziej wyrównany i oczywiście bardzo dobrze nawilżona. 
Krem działa fantastycznie na skórę już chwilę po nałożeniu. Odczuwamy natychmiastowe nawilżenie, ukojenie i poprawę elastyczności. 


Drugi produkt, który mam dla Was dzisiaj to rewelacyjny krem przeciwzmarszczkowy CC - COLOR CORRECTING. Krem występuje w dwóch wersjach kolorystycznych: NEUTRAL - do każdego rodzaju karnacji poza bardzo jasną, dla której przeznaczona jest wersja LIGHT NEUTRAL, którą własnie ja mam. 
Krem nakładamy rano na oczyszczoną skórę twarzy oraz szyi. Po nałożeniu momentalnie mamy wygładzoną, odświeżoną z wyrównanym kolorem skórę. Poza tym krem pielęgnuje ją i działa przeciwzmarszczkowo. Działa trochę jak delikatny podkład z tym, że przede wszystkim pielęgnuje i chroni naszą skórę. Świetnie ją nawilża, nie uwidacznia zmarszczek, niweluje drobne niedoskonałości skóry i idealnie się z nią stapia. Skóra jest elastyczna, jędrna i odmłodzona.
W lecie śmiało możemy go stosować zamiast podkładu. Bardzo fajny produkt, który Wam szczególnie polecam.

Firma podchodzi bardzo profesjonalnie do każdego produktu zaczynając od opakowania poprzez szatę graficzną a kończąc na efektach jakie dają te wspaniałe kosmetyki. 






3 komentarze:

  1. Ten płynny krem wygląda genialnie!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba kremy mnie zaciekawiły, chętnie zastosuję u siebie jak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta firma jest naprawdę porządna - ile już slow pochwał na nia widziałam! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń