sobota, 20 stycznia 2018

Salerm Cosmetics



Dziewczyny, jeżeli Wasze włosy potrzebują pomocy, są zniszczone po zabiegach, pozbawione blasku i elastyczności, są suche i nie wyglądają zdrowo to dzisiejszy post i przedstawione w nim kosmetyki są własnie dla Was!

Cały zestaw możecie kupić na stronie FryzuraPro. Są to kosmetyki firmy Salerm Cosmetics to wiodąca na rynku firma oferująca profesjonalne kosmetyki do włosów. Oferuje doskonały produkt spełniający wymagania profesjonalnych fryzjerów oraz klientów indywidualnych w najlepszej możliwej cenie. 


Szampon z proteinami jest szczególnie odpowiedni do stosowania po intensywnych zabiegach. Produkt zapewnia włosom pobudzenie proteinowe w formie delikatnej bazy myjącej oraz hydrolizowanych białek, łagodnie działając na zniszczone włosy, chroniąc je i przywracając im blask, poprawiając łatwość w rozczesywaniu i wzmacniając strukturę włosa.

Szampon o bardzo przyjemnym zapachu, który utrzymuje się na włosach wiele godzin. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość, żeby umyć długie włosy. Dobrze się pieni już przy pierwszym myciu a ja myję włosy zawsze dwa razy. 
Efekty jakie uzyskałam opisze pod balsamem ponieważ zawsze używam tych produktów razem i jako idealny duet je Wam polecam.


Balsam proteinowy działa natychmiast po zastosowaniu, jest szczególnie odpowiedni do włosów zniszczonych, który je zmiękcza i rozplata. Jego formuła przywraca naturalną równowagę pH włosów po myciu lub obróbce chemicznej.

Tym balsamem do włosów jestem zachwycona! Rzeczywiście balsam natychmiast po nałożeniu na włosy daje nam niesamowity efekt zmiękczenia i wygładzenia. Przy pierwszym użyciu aż byłam zdziwiona tym efektem, momentalnie struktura włosów się zmienia co czuć w dotyku przy wmasowywaniu balsamu we włosy.

Po spłukaniu włosy są miękkie, elastyczne, świetnie się rozczesują i to też zasługa szamponu. Po wysuszeniu, włosy są błyszczące, nawilżone, wygładzone, elastyczne i sprężyste. Ich kondycja zmienia się już po pierwszym użyciu. Wyglądają na zdrowe i powiem Wam szczerze, że szampon z odżywką, który używałam do tej pory a uważałam go za bardzo dobry, nie dał mi nawet połowy tych efektów jakie uzyskałam po użyciu tych produktów. 

Włosy zazwyczaj myję wieczorem, suszę je i prostuję. Do tej pory było tak, że po nocy musiałam ponownie je prostować ponieważ rano były "powyginane" w różne strony co bardzo mnie irytowało. Teraz po użyciu tych produktów moje włosy są idealne po nocy z czego bardzo ale to bardzo się cieszę.

Efekty tu opisane daje szampon i balsam użyte razem. Osobno ich nie używałam i nie wiem jakie efekty dają użyte osobno lub z innymi produktami.



Ostatni produkt, który Wam polecam z tym rewelacyjnym duetem to naturalny olej na bazie nasion winogron. Olejek nakładam na podsuszone włosy ale można go nakładać na mokre lub suche. Bardzo niewielką ilość olejku nakładam na dłonie po czym rozprowadzam go na włosy. 
Bardzo szybko się wchłania nadając włosom blask, zdrowy wygląd a małe włoski przy skórze są wygładzone. Naprawia uszkodzone końcówki i chroni włosy przed czynnikami zewnętrznymi. Olejek nie przetłuszcza włosów (oczywiście przy zastosowaniu odpowiedniej ilości).

Kochani ja jestem zachwycona tymi produktami i szczerze je Wam polecam.






6 komentarzy: