sobota, 16 lipca 2016

Extatic Gold Musk Balmain



Czysta biel z wyrafinowanym złotem a w środku zmysłowy, magiczny, ponadprzeciętny zapach, który ciężko zapomnieć to Extatic Gold Musk Balmain

Uwielbiam z nowym zapachem "pójść" na kawę, pobyć sam na sam, zapoznać się i zobaczyć jak się w ich towarzystwie czuję. Z Extatic poznawałyśmy się wieczorem przy winie bo to wyjątkowy zapach, który używam właśnie na wieczorne wyjścia.

Zapach bardzo kobiecy, zmysłowy, elegancki który idealnie dopełnia wieczorową kreację stawiając tę kropkę nad całością. Mimo, że są to wieczorowe perfumy nie są ciężkie i nachalne. Drzewo kaszmirowe wnosi nuty otulające, ciepłe, kobiece, piżmo dodaje pudrowej miękkości i otula zmysłowością dodając pewności siebie a aldehydy transparentnej lekkości.
Zapach kwiatowo-drzewno-piżmowy gdzie wszystko jest idealnie wyważone i skomponowane, jest hipnotyzujący i uwodzicielski, zapach jakiego nie czułam nigdzie indziej.

Perfumy dostępne są w perfumerii Douglas.





Extatic Gold Musk Balmain



8 komentarzy:

  1. Nigdy ich nie wąchałam, ja jestem zwolenniczką Lady Milion :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już samo opakowanie pięknie się prezentuje. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie, woow <3
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie jest świetne! Przyciąga uwagę :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gustowne opakowanie :) Chyba każda z nas ma taki zapach, którego nie da się zapomnieć :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aniu, akurat tych perfum nie znam, ale zaintrygował mnie Twój post i przy okazji sprawdzę jak pachną, ja ostatnio przez przypadek wpadłam na zapach Lolita Lempicka i wsiąkłam

    OdpowiedzUsuń