piątek, 23 października 2015

YC z Chocobath



W długie jesienno-zimowe wieczory uwielbiam palić woski. W sklepie Chocobath pojawiły się nowe zapachy. Dzisiaj mam dla Was cztery ale bardzo różne połączenia, każdy znajdzie coś dla siebie.

WOSK KILIMANJARO-STARS - Zmierzch na pokrytym lodem szczycie, gdzie czyste górskie powietrze jest splecione z chłodną nutą mięty i ciepłą paczulą. Piękny zapach, trochę "męski" ale ja lubię takie, otulający a z drugiej strony rześki, dobrze wyczuwalny ale niemęczący. Jeden z ulubionych.


WOSK GINGERBREAD MAPLE - Wypełnij swój dom bogatym aromatem przypraw do pieczenia, goździków i syropu klonowego by przywrócić wspomnienia piernika stygnącego w kuchni jesiennym wieczorem. Rzeczywiście bardzo wyczuwalne przyprawy do ciasta, ciepły, domowy, bardzo przyjemny zapach.


WOSK EGYPTIAN MUSK - Uwodzicielskie piżmo ze szczyptą wanilii i drzewa cedrowego perfekcyjne połączone w wosku o odcieniu ziemi.Ten zapach nie przypadł mi do gustu co nie znaczy, że jest brzydki, wszystko zależy od gustu. Dość dobrze wyczuwalna wanilia, która ociepla dość rześkie nuty piżma i drzewa cedrowego.


WOSK CRANBERRY TWIST - Ciesz się połączeniem jagód z nutą cytrusów i odrobiną imbiru w tym pięknym owocowym zapachu. Cudownie orzeźwiająca kompozycja, która podniesie cię na duchu. Rewelacyjny, orzeźwiający zapach owoców z odrobiną cierpkich cytrusów. Idealne połączenie.






15 komentarzy:

  1. uwielbiam!


    ____________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wygląd bloga ;* A Twoimi postami potrafisz zainteresować czytelnika :*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mocno pachnące świeczki, mmmm :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam otulać się zapachem wosków z YC.Miałam okazję już wypróbować i wiem,że warto zainwestować w nie.Z pewnością nie każdy zapach przypadnie mi do gustu ale warto wypróbować i przekonać się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the post so much! Have a wonderful weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam dwa ostatnie - tak jak Egyptian Musk nie przypadł mi do gustu tak Cranberry Twist koocham!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawde nie wiem, czym jeszcze mogą zaskoczyc nas (chodzi mi o zapachy - naprawde coraz wymyslniejsze!) :P

    OdpowiedzUsuń
  8. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój faworyt to nr.3...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilimanjaro stars właśnie się u mnie pali, bardzo go lubię
    Egyptian musk czeka w kolejce
    pozostałych 2 nie mam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zapachy wyglądają niezwykle "smakowicie" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te świeczki ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń