piątek, 6 grudnia 2013

Yankee Candle z Chocobath


Dzisiaj kolejne cztery zapachy wosków Yankee Candle ze sklepu Chocobath.pl Jestem nimi zauroczona, wszystkimi. W zimne wieczory umilają mi czas przy ciepłej czekoladzie i dobrej książce. 


SNOWFLAKE-COOKIE - słodki zapach maślanych ciasteczek polanych słodkim, różowym lukrem z odrobiną wanilii i cynamonu, intensywny ale bardzo przyjemny, uwielbiam go :)


MERRY-MARSHMALLOW - rozgrzewający, kremowy, piękny zapach wanilii i ptasiego mleczka, słodki, świąteczny zapach.


SEASON-OF-PEACE - mieszanka mięty pieprzowej, bergamotki i drzewa cedrowego. Magiczne połączenie świeżego powietrza oraz białego piżma. Zimowy, spokojny i refleksyjny zapach.


SPICED-ORANGE - bardzo rozgrzewający i otulający ciepłem zapach pomarańczy, imbiru, cynamonu i goździków. Świetnie sprawdza się w zimne i deszczowe wieczory.



Wszystkie woski możecie kupić w sklepie Chocobath



18 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie cacka. Wprowadzają cudny klimat... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam je sa swietne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzo o nich slyszalam chyba musze kupic :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam :)

    Buziaki!!!!! www.fashionblog-roulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany wanilia z ptasim mleczkiem, to musi byc odlot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszytskie bym chciala, muszą cudownie pachnieć, mmm

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG już tyle się o nich naczytałam przed świętami muszę koniecznie wypróbować i znaleźć swoje zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Uh Yankee, Yankee ;) masz czym "zapachować" teraz mieszkanie :) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam od nich świeczki .. sama mam w domu malutką kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bede musiała wyprobować !!

    Serdecznie pozdrawiam z : http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/12/winter-oh-no.html i dziękuję za ewentualne odwiedziny.
    A ja na pewno będę tu częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te woski!!! :)

    Miłego dnia!
    Pozdrawiam, Niepoprawny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. możesz mi polecić tą dobrą książkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Merry-Marshmallow - OMG musi pachnieć pięknie :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń