piątek, 20 grudnia 2013

Sweet Friday


Mimo, że nie ma śniegu nad czym ubolewam, zaopatrzyłam się w śniegowce :) Tego typu obuwie mam pierwszy raz, są bardzo cieplutkie i wygodne, zobaczymy jak sprawdzą się zimą. Dla ożywienia całości dodałam przepiękne, ręcznie robione bransoletki w intensywnych kolorach, dodatkowo żółtą bransoletkę możemy nosić równiej jako naszyjnik. Ja jestem w nich zakochana, więcej wzorów możecie zobaczyć na stronie sklepu Latuli

Miłego :*















Kurtka, golf - H&M
Śniegowce - Salon_Anka
Spodnie - Reserved
Bransoletki - Latuli





Xmas knitwear sale! Up to 80% off!
Starting from $12.99! Until the end of the month!
Comment under the product and try to get as more likes as you can!
The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!
Already started! Don’t miss, girls!




36 komentarzy:

  1. jej patrząc na stylówkę w słońcu i z tą kolorową biżu aż niemal wiosennie mi się na duszy zrobiło ;) Mega śniegowce !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nigdy nie miałam takich butków ;D A te Twoje są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już te buciki u kogoś ;) Śliczne są ;)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  5. śniegowce cudowne!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kurtka, buty też bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty fajne, ale mnie najbardziej podobają się bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your boots.
    Martha Zuniga
    www.dreamsandcoffeemoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siostra, zdejmuj te buty, bo nie moge na nie patrzeć!!

      Usuń
  9. Cudowna ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful photos!

    Check out my latest posts on Venoma's fashion diary :)
    XoXo Venoma

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne buty

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jest ta neonowa bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. love the jacket!

    Check out my latest post for information on a chance to win a statement necklace!
    x,
    Sagalina

    www.makeaboldstatement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te bransoletki, kurtka też zresztą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG!!! Takich megaśnych śniegowców to nigdzie nie widziałam!!! Świetna stylóweczka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie :) Oddawaj kurteczkę i sweterek Anulka! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie wyglądasz :) śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. buty tego typu są najlepsze na mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. great boots!! I love them!!
    http://laviecestchic.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  20. super look!
    ja mam reeboki a'la emu i nie moge sie nachwalić. to moja 2ga para :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podobno mają opcję Follow zlikwidować?! ;P dzięki za komentarz:*** i również klik follow;) wpadnę niedługo:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ocieplane skóry, nie zmarzniemy nigdy w zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biżuteria gra tu pierwsze skrzypce - i bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale super emu, pierwszy raz takie widze;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjna kurtka i do tego świetnie dobrane kolory bransoletek i paznokci! Super look:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice boots!

    ♥ Merry Christmas!

    ♥ Oksana
    www.oxanamua.blogspot.com {NEW POST >> CHRISTMAS MAKEUP LOOK}
    Follow me on www.instagram.com/oxanamua

    OdpowiedzUsuń