niedziela, 24 lutego 2019

Mondex



Kochani, dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejne fantastyczne produkty ze sklepu Mondex.
Zakupy w tym sklepie to czysta przyjemność. Szybka realizacja zamówienia, produkty jak zawsze zapakowane idealnie i co najbardziej mnie ciągnie do tego sklepu to to, że mają świetne, nowoczesne wzornictwo, produkty wysokiej jakości po atrakcyjnych cenach, które w 100% trafiają w mój gust.

W moim zamówieniu znalazł się stolik kawowy HENRI z którego jestem bardzo zadowolona. Jest poręczny, lekki, nieduży i ma uchwyt, który nie tylko służy do szybkiego i łatwego przenoszenia ale również jest to element dekoracyjny. Blat wykonany z drewna a nogi z metalu. Bardzo ładnie prezentuje się w każdym wnętrzu.

W zamówieniu nie mogło zabraknąć filiżanek :) bardzo je lubię a te wpadły mi w oko już przy poprzednim zamówieniu. Pięknie zdobiona złotem i czarnymi elementami. Do niej również w tym samym stylu zamówiłam komplet: filiżankę wraz z dzbanuszkiem i do tego podstawkę na torebkę z herbatą.

Z akcesoriów dekoracyjnych zamówiłam złotą latarenkę, która pasuje do każdego pomieszczenia oraz złotą tacę, która będzie dekoracją w łazience. Szukałam takiej chyba dwa lata i nigdzie nie mogłam znaleźć także bardzo się cieszę, że tutaj na nią trafiłam :)

I na koniec dwie cudowne deski do krojenia. Jedna drewniana, gruba, masywna a druga cienka, lekka w kolorze białym w romby wykonana z włókna bambusowego. Obydwie spisują się świetnie a dodatkowo cieszą oko.













3 komentarze: