niedziela, 10 maja 2020

W&W












Sweter, spodnie - Cellbes
Torebka - Nicolelee



3 komentarze:

  1. Cześć.Odkąd trafiłam na twojego bloga przeglądałam wszystkie wpisy na nim od początkowego do końcowego.Najbardziej podobały mi się jednak stylizacje,w których jesteś ubrana w szorty zestawione z kryjącymi rajstopami.Mam więc do ciebie pytanie.Czy pokażesz jeszcze stylizacje,w których jesteś ubrana w szorty zestawione z kryjącymi rajstopami a do niej założone np. baleriny lub szpilki zamiast kozaków i botków? Jako fanka tego zestawienia i twojego bloga bardzo bym o to prosiła.Ja sama to połączenie noszę (szorty plus grube kryjące rajstopy szare lub czarne)codziennie o każdej porze dnia i roku (oprócz upałów).Kiedyś w czasie podróży moim autem do Gdańska miałam na sobie materiałowe krótkie szorty w zestawie z szarymi kryjącymi grubymi rajstopami i czarnymi balerinami.Świetnie mi się ta stylizacja wtedy sprawdziła na tą podróż z moimi dwiema córkami, podczas której w obie strony ja prowadziłam samochód oraz spacerowałam z córkami po Gdańskiej starówce.Mam dużo par szortów oraz rajstop zarówno szarych jak i czarnych ponieważ jest to mój stały codzienny ubiór.Po prostu lubię tak chodzić, jest mi w tym wygodnie i nie zamierzam nigdy przestać go nosić. Sprawdza mi się on dosłownie do wszystkiego szczególnie do kierowania autem co czynię praktycznie codziennie dojeżdżając do pracy,na zakupy a także odwożąc córki do szkoły oraz na podróże takie jak ta do Gdańska.Jeśli można to mam jeszcze na koniec pytanie tak z ciekawości czy ubierasz lub ubierałaś szorty zestawione z kryjącymi rajstopami do prowadzenia auta i czy uważasz podobnie jak ja, że jest to najlepszy ubiór do tego? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę swoje lniane , białe spodnie wydostać z szafy> Fajna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wpadłabym na to, by lniane spodnie połączyć ze swetrem, ciekawie.

    OdpowiedzUsuń