sobota, 16 listopada 2019

Arganicare



Kochani przedstawiam Wam dzisiaj trzy niesamowite produkty do włosów firmy Arganicare. Wszystkie produkty stosowałam razem więc efekty, które opiszę są po zastosowaniu wszystkich trzech.

Testowałam szampon do bardzo suchych włosów z efektem puszenia, odżywkę i serum nawilżające oraz ułatwiające rozczesywanie. Produkty stosuję ponad dwa miesiące i szczerze Wam powiem, że już nie wyobrażam sobie pielęgnacji włosów bez nich.

Szampon ma delikatny, bardzo przyjemny zapach, dobrze się pieni i idealnie myje włosy. Odżywka ma bardzo intensywny ale cudowny zapach od którego można się uzależnić. Natomiast serum jest w formie olejku i stosuję go w bardzo małych ilościach.

Ale do rzeczy, bo czy szampon ma ładny zapach, czy odżywka ma idealną kremową formułę dla mnie jest mało istotne, dla mnie liczy się efekt a tutaj efekty są spektakularne i to już po pierwszym zastosowaniu!

Włosy są niesamowicie nawilżone, elastyczne, sprężyste, głęboko odżywione i zregenerowane od nasady aż po same końce. Pięknie się układają, małe włoski przy skórze są zdyscyplinowane. Ja prostuję włosy wieczorem i zawsze rano musiałam tę czynność powtarzać ponieważ włosy podczas snu się "wykręcały" a teraz już tego problemu nie mam. Rano wstaję i moje włosy w dalszym ciągu są proste - to dla mnie bardzo ważne.

Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam znaczną poprawę kondycji moich włosów. Przede wszystkim są mocno odżywione i nawilżone, końców nie mają skłonności do rozdwajania się a włosy stały się mocniejsze i piękniejsze. Polecam Wam te produkty.









3 komentarze:

  1. Bardzo lubie testować kosmetyki do włosów. Fajnie ze sie sprawdziły u Ciebie i trzeba przyznać ze kosmetyki maja piękne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki to jest to.O tej porze lubię te mocno zapachowe.

    OdpowiedzUsuń