czwartek, 18 kwietnia 2019

Armaret



Kochani, dzisiaj mam dla Was trochę inny post. Od chyba dwóch lat szukałam złotego lusterka do makijażu. Szukałam wszędzie, w necie, w stacjonarnych sklepach i nigdzie nie mogłam znaleźć tego idealnego, wymarzonego. 

Ostatnio trafiłam przypadkiem na stronę Armaret. Szukałam baterii kuchennych bo jak wiecie remontuję dom :) Na stronie znalazłam nie tylko przepiękne baterie kuchenne czy akcesoria łazienkowe ale również lustro które wygląda tak jak sobie go wyobrażałam :) Znacie to uczucie?

Lusterko jest w pięknym odcieniu złota, wykonane z ogromną dbałością o szczegóły, jest idealnej wielkości, rewelacyjnie się prezentuje. Na produkt firma daje 5 lat gwarancji co dla mnie jest sygnałem, że bardzo długo mi posłuży, że nic się z nim nie będzie działo. Zresztą widać to na pierwszy rzut oka. 

Zamówiony produkt na stronie Armaret dostaniecie w błyskawicznym tempie, świetnie zabezpieczony i zapakowany.
A ja myślę, że wrócę tam niedługo po baterie :) mają świetny wybór i w dodatku w bardzo ciekawych i oryginalnych wzorach i nie ukrywam, że wpadło mi klika modeli w oko.
Także polecam Wam sklep.











2 komentarze:

  1. Piekne zdjęcia. Zauroczyły mnie.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń