poniedziałek, 25 marca 2019

Costasy Lily Lolo


Kosmetyki mineralne pokochałam i zadomowiły się w mojej kosmetyczce na stałe. Ostatnio opisywałam Wam kilka produktów firmy Costasy, które okazały się rewelacyjne i dały fantastyczne efekty. Przyszedł czas na kolejne kosmetyki.


Zestaw ośmiu cieni do powiek w eleganckim opakowaniu wraz z lusterkiem i podwójnym aplikatorem. Dzięki takiej palecie idealnie możemy zrobić zarówno dzienny jaki i wieczorowy makijaż. Cienie są bardzo wydajne, bardzo dobrze się je nakłada, nie obsypują się i trzymają cały dzień. Przepiękne naturalne kolory z dodatkiem trzech ciemniejszych tworzą idealny zestaw. Plusem jest duże i wygodne lusterko. Zestaw świetnie sprawdzi się również w podróży, nie zajmuje dużo miejsca, zawsze możemy go mieć pod ręką.


Pędzel Powder Brush przeznaczony do nakładania pudru. Okazał się idealny pod każdym względem. Chyba nigdy nie miałam tak wspaniałego pędzla. Włosie miękkie, przyjemne dla skóry, długość pędzla odpowiednia, kształt włosia pozwala nałożyć równomiernie puder. Warto w taki pędzel zainwestować!


Puder sypki Flawless Matte, który stosuję na wykończenie makijażu. Świetnie matuje skórę, daje efekt aksamitnej i promiennej cery, skóra wygląda rewelacyjnie. Puder jest w kolorze białym ale bez obaw, nie pozostawia białej skóry idealnie wtapia się w nasz kolor dając nam wyjątkowy efekt zdrowej i gładkiej skóry. Polecam, każda z Was powinna go mieć w swojej kosmetyczce.


Puder rozświetlający Star Dust to dla mnie hit! Ma wiele zastosowań ale ja głownie stosuję go do rozświetlenia twarzy. Wystarczy wtedy naprawdę odrobina produktu (zbyt duża ilość będzie źle wyglądać na całej twarzy). Puder możemy również używać na policzki, łuki brwiowe czy na wieczór na szyję i dekolt. Po nałożeniu produktu skóra wygląda świeżo, zdrowo dla mnie to taka kropka nad "i" w wykończeniu makijażu. Rewelacyjny produkt!






4 komentarze:

  1. Mam ochotę wypróbować puder z pędzlem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety z kosmetyków bym nie skorzystała, aczkolwiek serce skradły mi te zdjęcia 😍 Boskie 😉
    Pozdrawiam cieplutko,

    Miśka
    http://miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam kosmetyki Costasy i bardzo bylam zadowolona ;) zwlaszcza z podkladu ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń