środa, 26 września 2018

W&G









Nie przypuszczałam, że pogoda zmieni się tak nagle i tak gwałtownie. Gdy robiłam te zdjęcia (tydzień temu) na dworze było ponad dwadzieścia stopni, piękne słońce i ciepłe powietrze - stąd te sandałki :)) Na dzisiaj do tej stylizacji proponowałabym zmienić buty na fajne botki i będzie super! 

Ostatnio pokazywałam Wam świetny, ciepły kardigan ze sklepu ZOiO a dzisiaj chciałabym Wam pokazać fajną, lekką, kwiecistą kurtkę i koniecznie z kapturem.
Nie wiem ja Wy ale większość ludzi na okres jesienno-zimowy chowa głęboko do szafy białe i jasne rzeczy. Co dla mnie jest dziwne :) Ja tak nie robię. Uwielbiam je łączyć z jesiennymi i zimowymi kurtkami, swetrami, ciepłymi butami i ogromnymi szalami. 

Kochani koniecznie zajrzyjcie do sklepu ZOiO - jest tam dużo nowości w atrakcyjnych cenach. Fajne fasony i wzory płaszczyków, kamizelek czy innych ubrań idealnych na dzisiejszą pogodę. Ja już mam kilka kolejnych upatrzonych rzeczy, które w innym sklepach kosztują trzy razy drożej.

Na koniec mam dla Was świetną informację :) Mam dla Was kod rabatowy -10% na wszystkie rzeczy ze sklepu ZOiO (nawet te przecenione) do zamówień powyżej 100 złotych, hasło: invisiblefashion18 
Kod on-line jest ważny do końca października :)



Kurtka - ZOiO
Bluzka, spodnie - bonprix
Buty - Reserved
Koszyk - hot-szop
Zegarek - Guardo



5 komentarzy:

  1. Rzeczywiscie białe spodnie na jesienne spacery to dla mnie nierealne.Ciężko rozstać się z letnimi kolorami.Fajnie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta kurteczka , mega stylowa ma niepowtarzalny styl ♡ Cała stylizacja jest poprostu super

    OdpowiedzUsuń
  3. ZOiO to świetny sklep :) Mam chyba tą samą bluzę,tylko jaśniejszy print ;)

    OdpowiedzUsuń