niedziela, 20 sierpnia 2017

Wakacyjny kosmetyczny niezbędnik



Wakacyjny kosmetyczny niezbędnik dla niej i dla niego to zestaw kosmetyków, które zabieram na wakacje. Są to sprawdzone i dobrze mi znane produkty. W moim zestawie znajdują się marki kosmetyków tj. Dove, Rexona, Timotei, Toni&Guy i Vaseline. 


Kosmetyki Dove to mój numer jeden jak również dla mojego Męża. Żel pod prysznic, który nie tylko świetnie oczyszcza naszą skórę ale również odżywia ją i pielęgnuje. Balsam do ciała i rąk to podstawa. Po całym dniu na słońcu konieczne jest nawilżenie skóry a Dove świetnie o nią dba. Antyperspirant go fresh zapewnia nam świeżość na cały dzień a na dodatek ma piękny owocowy zapach.
Dove dla mężczyzn to kosmetyki 2w1 - takie kosmetyki na wakacjach to strzał w dziesiątkę, w jednym opakowaniu dwa kosmetyki a tym samym więcej miejsca w walizce. 


Poza  tradycyjnym szamponem do włosów zawsze zabieram ze sobą suchy szampon. Bardzo się przydaje kiedy chcemy w szybki sposób odświeżyć nasze włosy. Toni&Guy świetnie radzi sobie w takich sytuacjach, szybko odświeża fryzurę na parę godzin.
O Vaselinie Wam już kiedyś pisałam. Ma ona wiele zastosowań dlatego również zawsze zabieram ją ze sobą.
Oczywiście w męskiej kosmetyczce nie może zabraknąć antyperspirantu Rexona Men, który daje świeżość na cały dzień.
Jestem ciekawa jakie Wy kosmetyki zabieracie na wakacje? Czy ograniczacie się do minimum czy w walizce ląduje ich masa? :)



Dove, Rexona, Timotei, Toni&Guy, Vaseline



8 komentarzy: