niedziela, 4 czerwca 2017

Trendhim - jak przechowywać zegarki



Wiecie, że uwielbiam zegarki i mam ich sporą kolekcję. Trzymając je w szufladzie po jakimś czasie stwierdziłam, że nie jest to dobre rozwiązanie ponieważ pojawiły się drobne zarysowania czy zniekształcenia pasków. W swojej kolekcji mam egzemplarze tańsze ale również droższe dlatego chcąc się nimi cieszyć długi czas postanowiłam zainwestować w profesjonalne pudełko do ich przechowywania. Wybrałam jedno z dość sporej kolekcji pudełek, które znajdziecie w sklepie Trendhim.


Eleganckie, białe pudełko zrobione jest z drewna a dodatkowo obite białą skórą ekologiczną. W pokrywie mamy szklaną szybkę za co duży plus ponieważ przy większej ilości takich pudełek nie musimy zaglądać do środka każdego szukając konkretnego modelu, który chcemy założyć.
Pudełko pomieści 12 zegarków. Każdy zegarek ma swoją przegródkę i swoją miękką poduszkę, dzięki której pasek czy bransoleta zegarka nie odkształca nam się tylko zachowuje idealny kształt. Całe wnętrze pudełka wyłożone jest miękkim filcem także nie musimy się martwić o to, że zegarek niechcący się zarysuje. 
Ja jestem z niego bardzo zadowolona, jest bardzo praktyczne, poduszeczki z łatwością możemy wyjąć jak również włożyć. Pudełko zamykane jest na metalowy zamek jak również możemy zamknąć je na klucz.

Na stronie sklepu Trendhim znajdziecie różne pudełka, na mniejszą i większą ilość zegarków w różnych kształtach i kolorach. Polecam Wam bardzo takie rozwiązanie, ponieważ nie tylko chronimy nasze zegarki przed uszkodzeniami to jeszcze mamy je uporządkowane :) Jest to również świetny pomysł na prezent dla kogoś kto tak jak ja uwielbia zegarki.










8 komentarzy:

  1. Ale swietnie wygladają. I same przepiekne modele ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w sklepie i nieźle się napatrzyłam na te pudełeczka. Wybór wielki, ja należę do tych niezdecydowanych więc trudno byłoby mi się zdecydować tak od razu 😂 Twoja kolekcja zegarków jest godna uwagi podziwiam i zazdroszczę tak z lekka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w sklepie i nieźle się napatrzyłam na te pudełeczka. Wybór wielki, ja należę do tych niezdecydowanych więc trudno byłoby mi się zdecydować tak od razu 😂 Twoja kolekcja zegarków jest godna uwagi podziwiam i zazdroszczę tak z lekka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spora kolekcja ,świetne organizery .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa taka szkatułka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolekcja zegarków, oj sporo ich, pudełko też jest super, można je wykorzystać również na bransolety, fajny pomysł na prezent np dla naszego mężczyzny, który też lubi zegarki

    OdpowiedzUsuń