sobota, 15 kwietnia 2017

Ladymakeup



Kochani, dzisiaj mam dla Was kilka perełek, które możecie dostać w sklepie Ladymakeup. Kosmetyki dobrze przetestowałam i szczerze mogę je Wam polecić. Wszystkie sprawdziły się świetnie a zakupy w tym sklepie to czysta przyjemność. Profesjonalna obsługa, szybka i dobrze zabezpieczona przesyłka. 


Kryolan utrwalacz makijażu - to produkt, który miałam pierwszy raz w ręku i z wielką ciekawością go przetestowałam. Jest to specjalistyczny produkt, który ma nam przedłużyć trwałość makijażu. Ważne jest to aby użyć go we właściwy sposób. W odległości ok 30 cm spryskujemy twarz niewielką ilością, oczywiście już na wykończony makijaż. Po użyciu produktu nie czułam żadnego dyskomfortu natomiast efekt jest rewelacyjny. Produkt używam na większe wyjścia i rzeczywiście mój makijaż trzyma się idealnie cały wieczór aż do zmycia. Podkład mimo dotykania twarzy nie ściera się, makijaż oczu również trzyma się idealnie (z czym wcześniej miałam problem). Naprawdę świetny produkt, który bardzo Wam polecam.


Kolejnym produktem firmy Kryolan, który testowałam to puder transparentny z drobinkami. Idealny do makijażu wieczorowego, dzięki drobinkom brokatu pięknie rozświetla twarz. Możemy go również używać do dziennego makijażu ale w mniejszej ilości. Puder przeznaczony jest do wykończenia makijażu, bardzo dobrze się go nakłada, po nałożeniu wtapia się w skórę dając efekt gładkiej, zdrowej i lśniącej cery. Uwielbiam nim rozświetlać kości policzkowe a wieczorem twarz, szyję i dekolt.



Paletka theBalm to zestaw trzech kosmetyków do makijażu, dwa rozświetlacze oraz brązer. Możemy je używać do podkreślenia kości policzkowych do lekkiego modelowania twarzy ale również jako cienie do powiek. Ja uwielbiam produkty tej marki także i ta paleta przypadła mi do gustu. Produkt świetnie się nakłada, nie tworzy plam ani smug, dobrze współgra z innymi kosmetykami. Kolorystyka sprawdzi się zarówno dla blondynek jak i brunetek. Bardzo dobra pigmentacja sprawia, że kosmetyk jest bardzo wydajny i przede wszystkim trwały. Utrzymuje się bardzo długo bez konieczności poprawiania.


Revlon colorstay to ostatnio mój ulubiony podkład. Ma lekką konsystencję, która świetnie się rozprowadza po skórze jest wyjątkowo trwały i mocno kryjący ale nie tworzy na twarzy maski. Dobrze współgra z innymi kosmetykami (różem, bronzerem czy rozświetlaczem) nie tworzy plam, nie roluje się. W idealnym stanie trzyma się na twarzy praktycznie cały dzień a przy połączeniu z odpowiednim utrwaleniem działa cuda. Skóra jest gładka, promienna o jednolitym kolorycie. Rewelacja.


Zestaw pędzli z kosmetyczką marki LOVETO.PL. W skład kompletu wchodzi 15 pędzli do makijażu oczu i twarzy. Pędzelki wykonane są z syntetycznego i naturalnego włosia z drewnianymi trzonkami, które bardzo dobrze leżą w dłoni. Pędzelki są bardzo dobrej jakości, dobrze nakłada się nimi kosmetyki. Nie są ani za twarde ani za miękkie, włoski po miesięcznym używaniu wyglądają jak nowe, nic się z nimi nie dzieje.
Takim zestawem możemy wykonać każdy makijaż i myślę, że każda z nas taki komplet powinna mieć. Ja jestem z niego bardzo zadowolona.







9 komentarzy:

  1. zaciekawiła mnie paletka the balm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten sklep, a paletkę trzech sióstr z The Balm uwielbiam :) wszystkiego dobrego z okazji świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. super produkty , mam fixer z kryolanu jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten spray utrwalający makijaż ,faktycznie utrwala wspaniałe.Tylko raziło mnie troszkę to ,że pozostawiał taką połyskującą taflę na wykończenie ,ale makijaż utrzymywał się przez całą noc ;)Revlon podkład znany i lubiany,paletka theBalm marzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń