piątek, 8 stycznia 2016

Obagi - serum ELASTIderm Eye



"Kofeina jest naturalnym przeciwutleniaczem, który pozwala zmniejszyć opuchliznę pod oczami. Kompleksowe serum ELASTIderm Eye firmy Obagi łączy ten podstawowy składnik z kompleksem dwóch minerałów oraz kwasu malonowego. Pobudza produkcję kolagenu, dzięki czemu odzyskasz elastyczność i gładkość skóry wokół oczu. Tak więc zapewnij sobie swoją dawkę kofeiny, wyglądaj świeżo i bądź obudzona!"

Serum używam od około 3 miesięcy i jestem nim zachwycona. Rzeczywiście rano skutecznie budzi moje oczy. Przyjemne, zimne serum nakładane rano momentalnie nawilża, uelastycznia i zmniejsza obrzęk wokół oczu. Stosuję go regularnie i zauważyła poprawę skóry wokół oczu. Jest bardziej napięta, jędrna, sprężysta, nawilżona, drobne zmarszczki spłycone. Serum jest bardzo wydajne, tak jak napisałam stosuję go już trzy miesiące a w dalszym ciągu go mam. Jedynym minusem jest to, że nie widać ile serum jeszcze zostało ale to taki drobny minus. Najważniejsze, że serum jest skuteczne i przyjemne dla skóry oka. Serum jest bezbarwne i bezzapachowe, nie uczuliło mnie ani nie podrażniło skóry. Aplikacja jest również bardzo łatwa i prosta, kulka bardzo gładko się obraca także nie mamy problemu z dokładnym nałożeniem. Polecam.






7 komentarzy:

  1. fajnie wygląda i na pewno bardzo miłe przy nakładaniu ;) może kiedyś wypróbuję

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe to serum, lubię gdy kremy czy serum dają silne nawilżenie na skórze pod oczami

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. uwiielbiam tego typu kosmetyki pod oczy, trzymam je dodatkowo w lodówce :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowało mnie to serum :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mnie <3 Świetna recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie kuszą kosmetyki z tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń