piątek, 17 października 2014

RevitaBrow Advanced


Kochani, dzisiaj recenzja kolejnego, wspaniałego kosmetyku firmy Revitalash. Tym razem odżywka do brwi.

Odżywka ma te sam składniki aktywne, co RevitaLash Eyelash Conditioner oraz dodatkowe wyciągi roślin tj. żeń-szeń, zielona herbata, wiciokrzew, nagietek, pszenica, palma sabałowa.
RevitaBrow® ADVANCED pomaga odbudować rzadkie i uszkodzone brwi z powodu epilacji i procesów starzenia. RevitaBrow® ADVANCED polecany jest również dla Pań, które mają makijaż permanentny brwi.


Odżywkę stosuje się raz na dobę, ja nakładałam ją na noc, po dokładnym demakijażu, na czystą (umytą wodą z delikatnym mydłem) i suchą skórę. Nakładamy RevitaBrow® ADVANCED za pomocą kliku pociągnięć w obszarach brwi, gdzie mają pojawić się grubsze i piękniejsze brwi. Nakładanie jest proste dzięki odpowiedniemu aplikatorze. Produkt jest bardzo wydajny ja do testowania miałam 1,5 ml pojemności w sklepie natomiast możecie ten produkt dostać o pojemności 3 ml.
Mimo, że nigdy nie miałam dużego problemu z brwiami to po ok 4 tygodniach stosowania odżywki zauważyłam, że brwi są mocniejsze, grubsze, trochę ciemniejsze i pełniejsze. 
Polecam ten produkt jak również inne produkty tej firmy, które miałam przyjemność testować. Wszystkie dały wspaniały rezultat i myślę, że dla wielu kobiet borykających się z problemami włosów, brwi czy rzęs produkty te są wspaniałym rozwiązaniem.



Odżywka - Revitalash



7 komentarzy:

  1. Rewelacyjne produkty tej firmy,drogie,ale warte naszej uwagi;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale o niej słyszałam nieraz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na brwi nie mam co narzekać, nawet mogłyby być mniej gęste ;) za to do rzęs odzywka by się przydała;<

    OdpowiedzUsuń
  4. great product...i want to try it

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam keidys odzywke Revitalash. Byla mega ;)

    OdpowiedzUsuń