piątek, 25 lipca 2014

Nacomi


Kochani, dzisiaj mam dla Was dużą dawkę natury, przepięknie pachnącej i robiącej ze skórą cuda a to za sprawą kosmetyków firmy Nacomi.
Firma jest bezpośrednim importerem oleju arganowego, mydła czarnego oraz glinki ghassoul do Polski a także producentem kosmetyków naturalnych bez zbędnej chemii, bez konserwantów i parabenów. Firma posiada również inne olejki roślinne takie jak olejek z czarnuszki, olejek jojoba, maceraty z kwiatów opuncji. Zapachy użyte w produktach nie zawierają alergenów. Nie podrażniają i nie wywołują alergii są przebadane dermatologicznie.

Już dawno nie miałam tak WSPANIAŁYCH produktów. Już po pierwszym zastosowaniu wiedziałam, że będę od nich "uzależniona" :), że zagoszczą w mojej łazience i na mojej skórze na długo :)
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować peelingi oraz olejki. Peelingi dostępne są w sklepie w 100 g oraz 200 g opakowaniach. Jest to fajne rozwiązanie dla osób, które na początek chcą wypróbować kosmetyk nie wydając na niego dużo :) a jak już mamy swoich ulubieńców to możemy kupować większe opakowania. To samo dotyczy olejków są dostępne w 30, 50, 100 i 250 ml.


Peeling cukrowy z kawą i olejem macadamia 100g - olej macadamia jest znany ze swoich antycellulitowych właściwości. Idealnie również nawilża skórę. Drobinki kawy złuszczają naskórek i przyśpieszają przepływ limfy w skórze, dzięki czemu skórę staje się bardziej elastyczna i miękka. Olej kokosowy oraz masło shea zawarte w peelingu pielęgnują skórę. Zawiera witaminę E, olej macadamia, olej kokosowy, masło shea oraz kawę.

Dla mnie rewelacyjny produkt! Jeżeli ktoś lubi zapach kawy tak jak JA :) to ten peeling jest dla niego. Peeling stosowałam na mokrą skórę, świetnie ściera martwy naskórek niesamowicie nawilżając przy tym skórę. Po użyciu peelingu nie musimy nakładać balsamu czy olejku. Skóra jest odżywiona, gładka i nawilżona. Delikatny zapach kawy utrzymuje się długo na skórze i w całej łazience :)



Peeling cukrowy z nasionami truskawki i olejem arganowym 100g - peeling z  nasionami truskawki zawiera masło shea, olej kokosowy oraz olej arganowy. 
Peeling jest delikatny, można stosować go na suchą skórę. Niesamowity słodki zapach truskawek momentalnie wypełnia całą łazienkę :) Zawarte w peelingu olejki oraz masło shea intensywnie nawilżają i natłuszczają skórę dlatego po użyciu nie ma konieczności dodatkowego nawilżania skóry. Jest ona gładka, rozjaśniona i natłuszczona.



Peeling różany z nasionami malin i olejem arganowym 100g - peeling z nasionami malin zawiera masło shea, olej kokosowy oraz olej arganowy.Tak ja wcześniejsze peelingi również ten intensywnie natłuszcza skórę, świetnie złuszcza martwy naskórek. Jest trochę mocniejszy od truskawkowego dlatego stosowałam go na mokrą skórę. Delikatny zapach róży z maliną nie do końca przypadł mi do gustu ale to indywidualne upodobanie, zwolennicy zapachu róż będą zadowoleni. 



Każdy testowany przeze mnie peeling był w 100 g opakowaniu, który wystarcza mi na cztery razy. Opakowanie jest bardzo estetyczne, przeźroczyste, pod nakrętką znajdziemy dodatkowe plastikowe zamknięcie. Największym atutem dla mnie jest to, że kosmetyki są naturalne i nie zawierają szkodliwych substancji a przy tym niesamowicie pachną i ten zapach długo utrzymuje się na skórze. Wszystkie peelingi świetnie ścierają naskórek i rewelacyjnie natłuszczają skórę, po kąpieli można od razu nałożyć ubranie i nie zostanie na nich tłusty ślad.


Olej kokosowy nierafionowany 100g -  mój NUMER 1, dla mnie PRODUKT ROKU! UWIELBIAM go!
Olej kokosowy (jak każdy kosmetyk tej firmy) bajecznie pachnie świeżym kokosem. Jego konsystencja uzależniona jest od temperatury otoczenia. Trzymając go w lodówce będziemy mieć stałą konsystencję, która w kontakcie z ciepłą skórą zamienia się momentalnie w ciekły olejek. Czym wyższa temperatura otoczenia tym olejek zamienia się coraz bardziej w płynną substancję. Wystarczy niewielka ilość, żeby nałożyć go na całe ciało. Idealnie się rozprowadza, rewelacyjnie natłuszcza skórę, odżywia ją. Najlepiej olejek nakładać wieczorem lub wtedy kiedy możemy dać mu chwilę na wchłonięcie się.
Po trzech dniach stosowania widoczne są niesamowite efekty, skóra wygląda na zdrową, odżywioną, gładką i młodszą. Jak do tej pory żaden kosmetyk nie zmienił w tak krótkim czasie mojej bardzo suchej skóry. Ja jestem nim zachwycona i z przyjemnością sięgnę po duże opakowanie.



Olej inca inchi -  jego kosmetyczne właściwości to przede wszystkim naprawa uszkodzonych tkanek skóry, zwiększenie elastyczności i pobudzenie odbudowy kolagenu skóry. Jest to jeden z najlepszych  regeneratorów skórnych. Przyczynia się do zmniejszenia rozwarstwienia tkanki skórnej poprzez zwiększenie mikrokrążenia krwi. Mimo tworzenia warstwy lipidowej na skórze nie pozostawia śladów i połysku.

Wszystkie obietnice producenta są spełnione, rzeczywiście olejek niesamowicie szybko odbudowuje zniszczoną i wysuszona skórę. Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej powłoki, można go stosować o każdej porze dnia. Skóra po kilku dniach stosowania jest elastyczna, odżywiona i zregenerowana. Zapach bardzo delikatny. Polecam!


Olej macadamia - jasnożółty olej otrzymywany z tłoczenia orzechów makadamii. Olej jest doskonały w zwalczaniu CELLULITU!!!! Przeciwdziała wysuszaniu skóry i utracie jej sprężystości, wspomaga regenerację, poprawia jędrność i elastyczność, bardzo dobry produkt przeciwzmarszczkowy ( spowalnia proces starzenie się komórek). Idealnie nadaje się do skóry suchej, łuszczącej się oraz wrażliwej, chroni przed szkodliwym działaniem słońca (posiada naturalny filtr przeciwsłoneczny), zapobiega poparzeniom słonecznym. Leczy niewielkie uszkodzenia skóry oraz podrażnienia po opalaniu, zalecany również do pielęgnacji skóry po solarium. Idealny na blizny i rozstępy. Zalecany również do masażu- modelującego sylwetkę, leczniczego, poporodowego. Można mieszać z kremami i balsamami.Można go stosować również na włosy suche, zniszczone.


Jak możemy przeczytać na stronie firmy olej ma wiele zastosowań. Ja używałam go tylko na ciało. Mam bardzo suchą skórę dlatego byłam ciekawa tego produkty. I nie zawiodłam się. Doskonale radzi sobie na suchej i wymagającej pielęgnacji skórze. Świetnie regeneruje ją i bardzo szybko poprawia wygląd. Skóra na naszych oczach zdrowieje, poprawia się jej elastyczność. Olejek ma bardzo delikatny zapach, po nałożeniu nie pozostawia tłustej powłoki.


Wszystkie olejki firmy polecam z czystym sumieniem. Dla mnie a raczej dla mojej skóry to fantastyczne kosmetyki, które działają już po pierwszym nałożeniu. Olejki stosuję 2 razy dziennie. Rano nakładam szybko wchłaniający się a wieczorem nakładam kokosowy. Olejki są bardzo wydajne, wystarczy niewielka ilość, żeby rozprowadzić na całe ciało.







39 komentarzy:

  1. aż by się niektóre zjadło:)

    ps. a u mnie? KLASYCZNIE I MODNIE NA BLOGU :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ciagu miesiaca juz 2 razy zlozylam u nich zamowienie :D ciekawe czy bede zadowolona :D Nie moge sie doczekac wyjazdu do pl, bo tam na mnie czekają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak a propos- do niedziele mają promocję 15% :)

      Usuń
  3. Wciągnęło mnie na amen! Musze zajrzeć i cos zamówić! Fantastyczne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba pierwszy raz spotykam sie z tą firmą :) ale kosmetyki wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne produkty jak widzę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym wszystkie peelingi wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  8. napewno peelengi pięknie pachną ;) ja robię sama w domu ;) a a olej makadamia bym chętnie wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię sklep nacomi mialem pare kosemtykow naturalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olej kokosowy to moj hit w pielęgnacji wlosow, a peelingami maziałabym sie cały czas <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńka ale olej kokosowy jest również moim numerem 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe kosmetyki i apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super !!! z chęcią byśmy wypróbowały te kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście sporo tych kosmetyków. Firmy nie kojarzę, ale chętnie bym przetestowała;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostępne są tylko online?
    Nie znam tej firmy ale pokusiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NATURALNE KOSMETYKI NACOMI JUŻ DOSTĘPNE W DROGERIACH HEBE - taka informacja jest na FB firmy :) ja nie znam tej drogerii :( ale do jutra na stronie jest -15% na kosmetyki :)

      Usuń
  16. Super :D wcześniej nie znałam tej firmy :)

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię naturalną pielęgnację. Hebe mam od niedawna po drodze do pracy, więc chętnie przyjrzę się bliżej tym kosmetykom.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, zaciekawiłaś mnie tymi produktami. Szczególnie olejkami. Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne produkty :) uwielbiam zapach olejku arganowego :P

    Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. zachęcająco wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No no no... chyba się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oo prosze nei znalam tej marki wczesniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale Ci zazdroszczę - musi pachnieć nieziemsko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe produkty, musza swietnie pachniec :)

    OdpowiedzUsuń
  25. olek kokosowy musi pięknie pachnieć :))

    OdpowiedzUsuń
  26. zachęcające :)
    http://brownskinlady0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tej firmy miałam olejek arganowy. Bardzo byłam z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam takie "smaczne" rzeczy <3 super post!

    OdpowiedzUsuń
  29. o kurcze nie słyszałam o nich, muszę wypróbować:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. W Hebe mają tylko pare produktów a szkoda większy wybór w dobrych mydlarniach czy drogeriach przyjrzyjcie sie na składy bo są mega dobre jak ktoś sie zna to wie

    OdpowiedzUsuń