środa, 14 sierpnia 2013

Douglas


Wakacyjne wyjazdy zawsze wiążą się z pakowaniem walizki i problemem jak pomieścić wszystkie niezbędne rzeczy bez zajmowania dużej ilości miejsca. Kosmetyki przewożone w bagaż u podręcznym w samolocie nie mogą przekraczać 100 ml. Także podróżując samochodem, pociągiem czy wybierając się na wakacyjną wyprawę na rower, zależy nam na tym, by nasz bagaż był lekki i wygodny. Marka Douglas rozwiązała ten kłopot i przygotowała wszystkie niezbędne na podróż kosmetyki w specjalnych miniopakowaniach, idealnych na wyjazdy!


1. Douglas XL.xs Cosy Cleansing Wipes xs, chusteczki do demakijażu, 6,50 zł/ 10 szt. 2. DOUGLAS XL.xs Facial Beauty Water xs, mgiełka do twarzy, 12,90 zl/ 30 ml 3. COLLISTAR Magica BB, Light Medium, krem BB, 129 zł / 50ml 4. BOBBI BROWN 3 Pan Palette, paleta do makijażu, 75 zł ( w środku: BOBBI BROWN Metalic 5. Eye Shadow „Forest”, 115 PLN; BOBBI BROWN Shimmer Wash Eye „Champagne”, 115 PLN; BOBBI BROWN Blush „Pretty Pink”, 115 PLN) 5. BOBBI BROWN Cream Shadow Brush, pędzel do cieni, 139 zł 6. BOBBI BROWN Cream Shadow Brush, pędz el do cieni, 139 zł 7. SENSAI KANEBO INTERNATIONAL 38 Stopni, tusz do rzęs, 119 zł/ 6 ml 8. DOUGLAS XL.xs Gentle Eye Make-Up Remover xs, dwufazowy płyn do demakijażu oczu, 12,90zł/ 50 ml 9. DOUGLAS XL.xs Luminous Eye-Gel xs, odświeżający żel pod oczy, 10ml, 29,90 zł/10 ml 10. DOUGLAS XL.xs Pocket Lip Balm xs, nawilżający balsam do ust, 15 ml, 14,90 zł/15 m










7 komentarzy:

  1. Coś idealnego dla mnie, zawsze mam problem ze spakowaniem wszystkich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym cienie i pędzeli Bobbie Brown. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda tylko, że jakby to wszystko podliczyć to wyjdzie jakaś masakryczna kwota, ale pomysł rzeczywiście bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam swoje sposoby. Mam przygotowane mini opakowania, do nich przelewam szampon, balsam, przekładam kremy, kosmetyki do opalania i po, etc... etc.... Błyszczyk i tusz nie zajmują dużo miejsca. Mam np. składaną szczotkę do włosów i wiele innych przedmiotów, które nie zajmują dużo miejsca i mało ważą. Podróżując często, opanowałam pakowanie prawie do perfekcji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo fajnie :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń