poniedziałek, 7 października 2013

Konkurs z Goodshoes


Dzisiaj przygotowałam dla Was konkurs z firmą Goodshoes






Do wygrania jedna para butów z plakatu.


Co trzeba zrobić:

1. Polubić Goodshoes na Facebooku - TUTAJ
2. Polbić Invisiblefashion na Facebooku - TUTAJ
3. Napisać w komentarzu pod tym postem, którą nagrodę wybierasz i uzasadnij swój wybór.
4. Udostępnić zdjęcie konkursowe na swoim FB.


Konkurs trwa od dzisiaj do 15 października.
Ogłoszenie wyników 16.10 na FB.


Powodzenia :)



58 komentarzy:

  1. Wybieram byty numer 3 ponieważ jeszcze nigdy nie widziałam tak niesamowitych butów . Chociaż nie chodzę za często w szpilkach to te są stworzone dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sciecwierz@wp.pl
    Wybieram butki nr 2 - a oto piosenka o nich

    *To One*

    Ref; Ja uwielbiam Je one tu są
    i patrzą na mnie.
    Bo ja już wiem, że wygram je
    i wkrótce na nogi przywdzieje swe.

    Moje buty już dawno opuściły mnie
    i nie ukrywam że sprawiło mi to ból
    Jak ja cierpię tylko moje serce wie
    za Butki te oddałabym nie jedno.
    Proszę Ciebie Jury kochane wysłuchaj mojej piosenki
    i przyznaj te butki może wtedy pozbędę się udręki.

    Miłość do Nich daje mi nadzieje
    to dzięki niej dusza ma się śmieje.
    Moja Miłość pomaga mi tworzyć cuda
    nawet gdy dookoła mnie panuje obłuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr. 3
    Czółenka w moim ulubionym kolorze! wzór węża bardzo do niego pasuje, całokształt ocieniam na celujący :)
    Nie opuszczałabym ich na krok..

    OdpowiedzUsuń
  4. justynka.gucwa@interia.pl na Fb polubione jako Justyna Łukasz Klimek
    wybieram butki numer 2 mają ciekawy wygląd piękny kolor i od razu przypadły mi do gustu, Z duma prezentowałabym je na swoich nóżkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wanda.skotarczyk@op.pl
    wybieram buty nr 2
    Moja metamorfoza

    Pragnę tej jesieni zmienić swój wizerunek
    który od tak dawna już szwankuje.
    Jedyną metamorfozę jaką mogę sobie zafundować
    to z receptami od kardiologa do apteki powędrować.
    No i tu pani magister w aptece mi zaproponuje
    na poprawę krążenia niebieską tabletkę zaaplikuje.
    Na reumatyzm różową bardzo modną w tym sezonie
    podobno każda szanująca się babcia taką ma przy sobie.
    A ja pragnę zmienić swój wizerunek przy tych bucików
    które nie są na receptę, które mogę wygrać w Państwa konkursiku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na FB polubione i udostępnione jako Klaudia Dulat. klaudia.d@interia.eu
    1 ;)
    Bardzo w moim stylu, proste, ale niezwykle ładne. Czuję, że podbiłabym w nich świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekły mnie szpilki nr 1. Klasyczne, eleganckie, ten fason nigdy nie przestanie być modny. Obcas jest dość wysoki, ale byłaby to świetna okazja, by w końcu nauczyć się chodzić w szpilkach i poczuć naprawdę kobieco. Jako, że należę so świata budowlańców na codzień zwykle biegam w sportowych butach, to byłaby świetna odmiana założyć takie szpileczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram 3 buciki, ponieważ najwięcej do mnie pasują,są wyjątkowe, oryginalne i niepowtarzalne tak jak ja ! ;) Tylko w takich butkach mogę poczuć się zgrabnie, powabnie i kobieco.Oczarowały mnie kolorem, fasonem i stylem;chcę je mieć dla siebie i tyle!
    Lubię i obserwuję jako Lucyna Lachendrowicz
    telimena.xxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. tciecwierz@wp.pl
    wybieram dla ukochanej buty nr 2

    Butki te pragnę podarować swej ukochanej żonie, która jest dla mnie jak królowa mego życia która zasiada na mej MIŁOŚCI TRONIE.
    Gdzie je założy to nie jest ważne, ważne że będą z nią na zawsze. Mam tylko nadzieję że w tych butkach nigdy nie zbłądzi i zawsze będzie podążać drogą która prowadzi do mego serca. Najważniejszą podróż już za sobą mamy - to była podróż do serc naszych bramy. Tam się spotkaliśmy przed sześciu laty, to tam podarowałem jej swe serce. To tam w pocałunku namiętności się zatraciliśmy.
    Jest jedno miejsce gdzie chciałbym by w nich ze mną się udała - to park obsypany wiosennymi kwiatami, a my będziemy wtedy staruszkami, trzymać się będziemy za dłonie. Jej siwe pukle włosów będą błyszczeć w słońcu. Blask jej błękitnych oczu ukoi mój ból, to będzie spacer z mych snów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałam szpilki nr 3. Dlaczego? Przyznam że ciężko było wybrać, więc zrobiłam losowanie. Najpiękniejszy w nich jest ten wysoki obcas wykonany ze skóry a'la krokodyl. Ponadto mają cudowne wykończenie, które kojarzy mi się z łowiecką wycinanką. To połączenie będzie idealnie pasowało do mojej zbliżającej się studniówki i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki w prawdzie nie w moim stylu. Dlatego życzę powodzenia reszcie ;-)
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  12. Sandałki nr 3. Są cudowne. Pięknie będą wyglądać na nodze i optycznie je wydłużać, Naddadzą się na zbliżającą studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. buciki nr 3 skradły serce moje, dlaczego? przyznam szczerze że nigdy w życiu nie miałam takich szpileczek, ogólnie nie jestem zwolenniczką obcasów- bo nie umiem w nich chodzić;(( ale do odważnych świat należy ,więc warto spróbować- prawda? życie jest krótkie lepiej spróbować i żałować, niż nigdy nie spróbować i żałować że się nie spróbowało;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 <3 są absolutnie fenomenalne! piękne, seksowne, klasyczne, uniwersalne, absolutnie boskie!

    OdpowiedzUsuń
  15. numer 1 to jest to !!!
    słodkie zdziwiane na każda nogę ubieranę!!!!
    czy do sukienki czy do dżinsów zawsze będą pasować!!!
    mają swój wdzięk i gracje na każdej stópce będą pasować jak na lalce
    ten kolor połyskujący każdego mężczyznę przyciągający !
    paluszki odkryte cały to jest urok , obcasik zgrabniutki w tym sezonie modniutki , do zgarniecia będą moje bo na pierwszym miejcu stoje !! na te buciki licze, że ja je wygram na pierwszym szczycie oto moj wierszyk troszkę śmieszny ale wart tego żeby buciki były moje !!!pozdrawiam

    anusiabielany@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak lampiony szczęścia puszczane przez tych co żyją nadzieją
    jak życzenia 5 latka którego oczy beztrosko się śmieją
    Tak moje pragnienia i myśli ku tym butom gnają
    w natłoku codzienności na kolej swoją czekają
    Marzenia moje jak bańki mydlane unoszą się nad rzeczywistością
    zapisują w mym sercu słowa natchnione lirycznością
    Buty te są mi pisane przez oczy wypłakane
    a jedynie przez Was drogie JURY mogą mi być dane
    Proszę Was nie pozbawiajcie mnie moich snów
    urzeczywistnijcie je bym mogła pokochać swe życie znów

    syl.wia80@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Nr 3 wybieram ,są śliczne i modne będą dobrze pasować do moich sukienek,zresztą uwielbiam chodzić na szpileczkach jak każda kobieta :)
    aneta.8718@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybór jest trudny, to fakt, ale stawiam na nr 3 :) szczerze? sama się dziwię, nigdy bym nie pomyślała, że przy bardziej klasycznych butach, fasonach i kolorach, jak pójdę w nieco bardziej szaloną stronę. :) ale o to w życiu chodzi, o radość, szaleństwa, noszenie tego, co nam się podoba i nie patrzeniu za każdym razem, przy każdej sytuacji tylko na to.. co ktoś powie, jak to będzie wyglądało, jak zostanie odebrane. szkoda życia. :) trochę przypominają mi te sandałki dzienną wersję butów do tańca.. a tańczyć bardzo bym chciała umieć. :) może poczułabym się w nich bardziej kobieco, zmysłowo..oj, tak. print na obcasie i platformie dodaje za to pazura. już nie są to tylko śliczne, dziewczęce sandałki - to są śliczne, kobiece, super sexy i intrygujące sandałki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pójdę w nieco bardziej szaloną stronę. :)*

      Usuń
  19. sztronco@gmail.com
    wybieram nr 2 numer buta 36

    OdpowiedzUsuń
  20. gina35@onet.eu
    wybieram buciki nr 2. Nie napiszę wiersza, nie będę rymować. Wystarczy powiedzieć: PIĘKNE...

    na fb jako Grażyna Wojdon

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie nr 2!!!! są po prostu cudne i pasowałyby do mojej córki na 100% a że 11.10 jej 20-te urodziny to lepiej się złożyć nie mogło,boski prezent by miała :)
    obserwuje jako zabcia72
    na fb Sylwia W
    zabcia72@o2.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Buciki numer 2 ; )
    Chciałabym wygrać te botki bo idealnie pasowałyby na moje wyjścia. Myślę, że nadałyby charakter mojemu wizerunkowi. Są cudowne oraz podbiły moje serce. Rozpalają zmysły, dodają klasy i czynią kobietę seksowną. Pozwalają emanować sexapilem. Dodają drapieżności. Doskonale odzwierciedlają one moje wnętrze. Są zupełnym przeciwieństwem mojej aktualnej, nudnej garderoby butów. Takich bucików szukam już od bardzo dawna, a te w 100% przemawiają do mnie. Na pewno przykuwałyby uwagę w moim mieście i byłyby wyjątkowe. Są stylowe, a zarazem zadziorne. Łączą w sobie zarówno rockowy pazur i nutkę charyzmy. Są hitem tego sezonu, a tymczasem święcą triumfy na wybiegach i ulicach modnych miast. Takie buciki to modny dodatek, który doda pazura każdej stylizacji. To mój absolutny MUST HAVE ! Kiedy na nie patrzę, moje serce się rozpływa, bo przyprawiają go o szybsze bicie, oczy błyszczą, bo odbija się w nich uwielbienie, a usta, zamknięte zachwytem, mogą się tylko uśmiechać w niemym podziwie. Chciałabym ją mieć gdyż miło byłoby dostać prezent, a w dodatku tak miły i przydatny. Im bardziej zagłębiam się w temat tego cudeńka, tym bardziej pożądam te buciki. ; ))
    E-mail: gosia_brodnicka@wp.pl
    Lubię na Fb jako: Gosia Brodnicka
    Obserwuję jako: Gosia Brodnicka

    OdpowiedzUsuń
  23. Numer 1 , jak wiadomo kolor tych bucików pasuje do wszystkiego wiec można nałożyć je na kazda okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybieram buciki nr.3 ponieważ zawsze marzyłam o wężowych sandałkach! Idealnie wyglądałyby z opaloną skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. braggaxyz@gmail.com
    obserwuję jako: Braggaxyz

    wybieram nr 1:)

    Sandałku! Miłości moja! Ty jesteś jak marzenie.
    Ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie, kto rzuca na Ciebie spojrzenie,
    Dziś piękność twą w całej ozdobie
    Widzę i opisuję, bo fantazjuję o Tobie.

    Buciku czarny, co jesteś taki odlotowy,
    I kusisz mnie podeszwą! Ty, co całkiem nowy
    Modną stylizację tworzysz i dzielnie chronisz się przed brudem!
    Jak Cię znalazłam na invisiblefashion.blogspot.com i stałeś się moim cudem
    Gdy, co jakiś czas Twe zdjęcie otwieram i marzę byś trafił pod moją opiekę
    Wzrok mój oczarowany nęci pomalowaną powiekę
    I zaraz mogłabym iść pieszo do Goodshoes sklepu progu
    I chciałabym Cię mieć, nosić i po całym postawić w moim pokoju na rogu,

    I tak marzenie o Tobie męczy mnie dniem i nocą stęsknioną.
    Tymczasem mam duszę strasznie utęsknioną
    Do tych miejsc, gdzie bym Cię założyła - spacerów pięknym słońcem ozłoconych, do tych randek wymarzonych,
    Po całym świecie rozciągnionych;
    Do tych wypadów z przyjaciółmi kończących się bladym świtem,
    Pięknymi stylizacjami okraszonymi, dopełnionymi okazałym naszyjnikiem;
    Gdzie ja bym Cię sandałku nie założyła i jak pięknie bym nie wyglądała,

    Gdzie bym Twym urokiem się nie chwaliła,
    A wszystko wciąż utopią pozostaje, byś mój był, jak ułuda :)

    Czarna, wysoka, piękna złuda - może wiara, że będziesz mą nagrodą uczyni cuda.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybieram buciki na 2 -dla mnie wypasiona parka! Będę dumnie prezentować, bardzo kochać i szanować. Pięknie kroczyć i się śmiać, powód już na stopach mam! Zyskam poklask i uznanie- z nimi proste to zadanie! Wszystko będzie piękniej wszak, bo w tych butkach zdobędę świat! Zyskam odwagę i pewność siebie, drepcząc na ziemi będę już w niebie!

    kami-k2@o2.pl / Kamila Pawłowicz Lewandowska

    OdpowiedzUsuń
  27. becia114@interia.pl
    wybieram numer 2

    Jeśli nie chcesz mojej zguby
    To te buty daj mi luby...

    To cytat popularny choć stary,
    I poda on w "Zemście" z ust Klary?
    Lecz krzyczy na mnie rodzina,
    Jesteś w błędzie, to słowa Papkina.
    Klara mówi o krainie oddalonej,
    Nieznanej zapomnianej i szalonej.
    W której żyje potwór straszny,
    Jadowity i rubaszny.
    Klara w "Zemście" opowiada,
    I taką przysięgę składa:
    Kto buty dla niej zdobędzie,
    Najszczęśliwszym na świecie będzie.
    I mówi z miną niewzruszoną,
    Że zostanie jego żoną.
    Na to Papkin krzyczy oburzony,
    Niełatwo zdobyć serce przyszłej żony.
    Kiedyś rzekłaby panieneczka,
    Daj mi luby kanareczka.
    Świat się zmienia nie do poznania,
    Coraz cięższe męża zadania:
    W oddalonej stąd krainie,
    Jadowity potwór słynie.
    Jeśli nie chcesz mojej zguby,
    To te buty daj mi luby....

    Bo cierpię straszne katusze
    I ranię mą piękną duszę
    Gdy tylko nań patrzeć muszę...

    Bo one piękne są jak łabędzie po wodzie pływające
    Jak w bezchmurny ciepły dzień zachodzące słońce

    Bo one piękne są jak kwiat co piękną woń rozsiewa
    Jak z wiatrem nad błękitnym morzem walcząca mewa

    Bo one piękne są jak migocące gwiazdy na ciemnym niebie
    Jak romeo i julia co z miłości zginęli bo żyć nie potrafili bez siebie

    Więc teraz kochani Was szczerze kuszę
    Wygraną na Was ślicznie wymuszę
    A potem po prostu się wzruszę...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie wybieram nr 2. W sam raz pasują do mojej osobowości. Uwielbiam taki styl i czuję się w nim najlepiej, a ponieważ jestem niską osobą to obcas jest jak najbardziej wskazany :) Już rozmarzyłam się o stylizacji pasującej w sam raz do butków:)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie będę pisać wierszy ale napiszę że buty nr. 2 są idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nr 1 - piękne, klasyczne i zawsze czarne są na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wybieram buty nr 2 - a raczej to one wybrały mnie. Otóż ta 2 wpadła mi w oko tak głęboko, że oko teraz łzawi i piecze, boli okropnie, a gdzie tam do 16 października... :( Kochana w Tobie cała nadzieja na ratunek dla mojego oka!!! Cóż pisać o butach nr 2 - mająświetny, niebanalny fason, kolorystyka niepowtarzalna. wyglądają na wygodne. Ajć!!! Moje oko!!! Radość i ulgę dla mojego oka sprawiłabyś mi wielce, gdyby butki nr 2 mogły trafić w moje ręce ;)
    Obserwuję jako Monika Świerczyńska
    Na FB również Monika Świerczyńska :)
    mail: monika331@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. zdecydowałam się na buty nr 1- ładne, proste i eleganckie. Stworzone do każdej stylizacji, na każdą okazję co czyni je uniwersalnym obuwiem :]

    ivanotta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wybieram nr. 3 :). Mam za 2 msc klasową imprezkę, kupiłam już czarną piękna sukienkę, złotą pancerkę i właśnie przydałyby się jakieś złote buty do tego zestawu. Wyglądałoby to pięknie :). Dlatego je wybieram...

    OdpowiedzUsuń
  35. karolcia100@autograf.pl
    Karolina Kolodziej

    Moje serce skradla 2 najbardziej przypadly mi do gustu w ladnym kolorze ,zapinane na zamek z tylu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wybieram buty numer 1, klasyczne czarne na obcasie, będą pasowały do każdej kreacji, zarówno tej bardzo eleganckiej i poważnej, jak i tej an co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wybieram buciki numer trzy ponieważ czuję że zaszłabym w nich daleko. Poniosły by mnie tam gdzie moja dusza zapragnie. Prawie jak siedmiomilowe buty ale w o wiele lepszym, eleganckim i niebanalnym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wybieram buciki numer 1,ponieważ lubię blask nie tylko w oku,ale także i na butach i torebkach.Buciki są gładziutkie,pełne blasku,mam w domu podobną do nich torebkę,lecz bucików jeszcze do niej nie znalazłam,dopóki na bloga nie weszłam i ten konkurs znalazłam.Z zachwytu do tych bucików oszalałam i bardzo mieć bym je chciała,bo bardzo mi się podobają i do mojej torebki doskonale się dopasują:)
    pozdrawiam
    obserwuję jako fantaghiro
    na fb Beata Korpecka-Gardoń
    fantaghiro@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  39. Numer 2!
    Te buty to kwintesencja kobiecości z nutką seksapilu, namiastką ekskluzywności i synonim dobrego gustu. To magiczne pantofelki które dodają kobiecie pewności siebie i wyzwalają uśmiechy na twarzach szczęśliwych posiadaczek. Są jak czekolada - uzależniają, jak dobra muzyka - uszczęśliwiają, jak piękna pogoda - nastawiają optymistycznie i aż chce się w nich wyjść i pokazać je światu. Marlin Monroe mawiała "Daj kobiecie odpowiednie buty a podbije w nich świat" - czyżby miała na myśli te buciki?

    Anna Krzyczkowska
    lubię jako: Anka Anka
    mail: ankakrz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Wybieram numer 1, ponieważ znając gust mojej żony- spodobają się jej.

    Łukasz Okruszko
    okruszkolukasz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Wybieram buty nr 2 ponieważ są poprostu kapitalne! Super modne, będą pasować do wielu stylizacji i cóz więcej można dodać....
    monikaa.rak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wybieram numer 1- zwyczajnie niezwyczajne! Dały mi nowe spojrzenie na czarną klasykę- nadzwyczajną i ponadczasową klasykę :)

    Na FB jestem jako Aneta Okruszko Milewska
    milewskaaneta@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. paulinas7711@wp.pl
    Wybieram parę numer 1. Ponieważ są to buciki stworzone idealnie dla mnie :) Jest to klasyczny i prosty bucik a zarazem taki elegancki wprost jak ja oczywiście :) razem będziemy tworzyć idealny w swoim eleganckim rodzaju duet. One i ja do końca świata i jeden dzień dłużej :)
    na fb jestem jako Paulina Stępień

    OdpowiedzUsuń
  44. Heej :)
    Nie będę pisać jakiś mega długich rymowanek, których i tak nie potrafię złożyć w całość ;)
    Wybrałabym buty nr 2 :) :)
    Dlaczego?
    Hm, bo po prostu najbardziej mi się spodobały, jako pierwsze rzuciły mi się w oczy i przykuły moją uwagę.
    Moim zdaniem są dość oryginalne i przede wszystkim w moim ulubionym kolorze, na którego punkcie od dłuższego już czasu mam mega bzika :)
    Butów w kobiecej garderobie nigdy za wiele :) tak więc z miłą chęcią przygarnęłabym do siebie te cudeńka w rozmiarze 36/37 i dbała o nie indywidualnie, jak najbardziej potrafiłabym :)
    Ze mną przeżyłyby bardzo dużo :) imprezę z przyjaciółkami, randkę z Moim mężczyzną, bieganie za małym siostrzeńcem, sesje fotograficzne od strony fotografa i wiele wiele innych :)
    Mimo, że chodzenie na obcasach nie jest moją mocną stroną, to jednym z moich życiowych motto jest "dobiegnięcie na autobus/pociąg/tramwaj nie jest zależne od zegarka, lecz wprost proporcjonalne od wysokości obcasów" :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Moim zdaniem najpiękniejsze są czarne (numer 1). Buty pozwalający powrócić do przeszłości. wyglądają bardzo kobieco na stopie, a dzięki nim można stąpać twardo po ziemi. Buty dla odważnej pani, która lubi szokować. Zarówno ich kolor jest uniwersalny i świetnie sprawdzą się zarówno do jeansów a także sukienki. Poza tym są stabilne, a ja kocham takie buty.i są oczywiście piękne ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. fb - Magdalena Jezierska
    madzia3991@interia.eu
    Wybieram obuwie nr 2, ponieważ najbardziej do mnie pasują. Mogłabym je połączyć z moją brązową ramoneską którą uwielbiam
    + jakieś proste elementy a efekt byłby jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  47. 2. bo są ładne i klasyczne no i pasują do mnie

    OdpowiedzUsuń
  48. Urzekły mnie botki z nr 2, ponieważ po ich ujrzeniu w mej głowie roztoczyła się wizja przemierzania safari w wersji sexy, a ich kolor i fason idealnie komponują się z tamtejszym klimatem, fauną i florą. A co dla mnie szykuje nowy, 2014 rok? Właśnie eksplorowanie safari! Więc w drogę, ahoj przygodo, przybędę na wysokościach!

    czmadzia7@gmail.com
    fb: Magdalena Cz.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. HenrykaZ.
    Wybrałabym lakierki (nr 1), bo urok ich jest wielki, mają kobiecy blask, kobiecy błysk i szyk. Do tego torebeczka i elegancko panieneczka w lakierkach prezentuje się. Dlatego ja je chcę, poproszę, bo lakierki z lubością noszę. I nosić chcę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wybieram buty nr.1.Dlaczego?Najbardziej kobieca czuję się gdy mam na sobie piękne,seksowne szpilki.
    Szpilki pozwalą mi się poczuć prawdziwą kobietą, bo kiedy wiem,że je na sobie mam czuję się pięknie i kobieco.Elegancko i powabnie.Nie tylko ubranie sprawia,że czujemy się pewne siebie 100% kobietami.Szpilki nadają naszemu ciału powabu i ukryją niedoskonałości.Potrafią z "szarej myszki" zrobić piękną zmysłową emanującą seksem kobietę.Świadomość,że mam na sobie piękne szpilki sprawia,że czuję się wyjątkowo,jestem uwodzicielska.Wprawia mnie w dobry humor i świetne samopoczucie.
    kaja350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Buty nr 2 ponieważ nie posiadam jeszcze butów w takim kolorze, jakoś do tej pory trzymałam sie czerni.Miło by mi było :)
    evelyn_buta@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. bo przecież w sandałach do piekła nie pójdę

    OdpowiedzUsuń
  54. Wybieram butki numer 1, ponieważ są boskieee.. Idealnie prezentowałyby się na moich nóżkach. Mogłabym w nich chodzić gdzie sobie wymarzyłabym, bo widzę, że na pewno są megaaa wygodne ! Już je Kochamm ! <3 Marzeniee...... :)

    OdpowiedzUsuń
  55. numer 2 :)
    Wiedzą już wszyscy z tej planety,
    że buty to wielka miłość kobiety.
    Nie ważne - płaskie czy na obcasie,
    czarne czy białe - wszystkie kochać da się.
    A ja, że mam serce pojemne i duże
    w nie jednej parze się jeszcze zadurzę,
    dziś padło na nie, buciki idealne.
    piękne, wygodne więcej niż fajne.
    poczuję się w nich jak królowa chodnika,
    bo w takich butach każdy kompleks znika.
    Stopy innych kobiet przyćmią swą urodą,
    w nich każdy dzień będzie przygodą,
    a za sprawą ich wysokości,
    by sięgać chmur będę w gotowości,
    i w nich uśmiechnę się szeroko,
    bo właśnie na mnie poleci męskie oko.
    I kiedy już będę w ich posiadaniu,
    to nie ważnę - na kolacji czy przy śniadaniu,
    będę pamiętać 365 dni w roku,
    że to Inviblefashion dotrzymała mi kroku,
    I spełniła moje najskrytsze marzenie,
    bo wie, że kobieca radość nie podlega wycenie.

    Lubię jako: Elżbieta Krzyczkowska
    mail: li73ka@interia.pl

    ♥ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Wybieram buty nr 1
    Dlaczego? Jestem elegancka w każdym calu i tylko takie buty mogę wlożyć na moje zgrabne stópki:)
    Lubię jako Maria Przewłocka
    mania71@ibteria.pl
    Buźka:)

    OdpowiedzUsuń