czwartek, 24 października 2013

Konkurs z firmą dash44



Dzisiaj przygotowałam dla Was konkurs z firmą dash44







Do wygrania bon o wartości 50 zł (w koszt bonu nie jest wliczona przesyłka).


Co trzeba zrobić:

1. Polubić dash44 na Facebooku - TUTAJ
2. Polubić invisiblefashion na Facebooku - TUTAJ
3. Napisać w komentarzu pod tym postem adres mailowy, jako kto lubisz na FB i przekonaj mnie, że bon powinien trafić do Ciebie.
4. Udostępnić zdjęcie konkursowe na swoim FB.


Konkurs trwa od dzisiaj do 01 listopada.
Ogłoszenie wyników 02.11 na FB.


Powodzenia :)



44 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. natshien555@wp.pl na Facebooku lubię jako- Natalia Witka

    Nie jestem księżniczką, nie mam księcia na białym rumaku i nie jestem Kopciuszkiem, który gubi swoje pantofelki. Jestem zdeklarowaną BUTTYSTKĄ - kocham buty - z całego serca! Jestem uzależnioną od butów BUTOHOLICZKĄ - one są moim życiem! Zobaczyłam te butki http://www.dash44.pl/product/show/1670.html i z miejsca się zakochałam! Tak naprawdę, to nie wiem, czy sprawił to ich kolor, który jest moim ukochanym, czy może ich krój, który jest inny od wszystkich, które do tej pory widziałam? A może to te ich wykończenia - tak subtelne, a zarazem przyciągające wzrok? Wiem jedynie, że kiedy na nie patrzę, moje serce się rozpływa, bo przyprawiają je o szybsze bicie, oczy błyszczą, bo odbija się w nich uwielbienie, a usta, zamknięte zachwytem, mogą się tylko uśmiechać w niemym podziwie... Te buty, to mój absolutny MUST HAVE! Dla nich, jestem gotowa zrezygnować nawet z mojego Księcia z Bajki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na fb: Angelika Siudem
    angelika.siudem@onet.pl
    Bardzo wygrać bym chciała , bo buty to coś co kobiety lubią najbardziej. Mogłabym kupować je codziennie. Gorzej tylko z miejscem. Upatrzone mam juz jedne i dlatego po nie tutaj biegnę !!! Byłabym bardzo szczęsliwa gdyby było mi dane wygrać ten bon, przynajmniej na chwile uciekłabym od tej szarej rzeczywistości. W butach stawiam na wygode, ale także styl po zapoznaniu sie z ofertą sklepu widzę ze wiele z nich sprosta moim wymaganiom =D
    Chętnie w szafie bym je miała
    Jesienią bym je nosiła,
    zazdrość w innych budziła
    Do legginsów, do rajstopek
    tu postawię wielokropek
    Na imprezy bym je brała,
    w moim gronie bym błyszczała
    O poranku i wieczorem
    zachwycałabym ubiorem
    I na randkę i do kina
    by ucieszył się chłopina
    Gdy ten bonik trafi do mnie
    uraduję się ogromnie! <3 :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na fb: Sara Broskowska
    sara7770@op.pl
    To, co mi się marzy, to co mi się śni...
    To co we mnie głęboko tkwi...
    To pragnienie takie małe...
    Jakże silne, jakże trwałe...
    W nowym etapie życia...
    W nowym stylu bycia...
    W nowej porze roku...
    Nie chcę stać już z boku !
    Pragnę nowe butki sobie sprawić...
    Modą, szykiem, stylem się zabawić...
    By wygodnie moje stopki miały...
    By buciki o nie dobrze dbały...
    By komfort i wygodę poczuły...
    By już w bólu się nie snuły...
    By dumnie ze mną przez uczelniane korytarze kroczyły...
    By mym cichym odwagi zastrzykiem były...
    Bym już zawsze była uśmiechnięta...
    Bym była z tego powodu wniebowzięta...
    Bym w końcu swój styl odnalazła...
    Swoje nowe "ja" znalazła....
    Bo czasem zmiany, nawet małe są widziane mile...
    Więc z utęsknieniem czekam na tę chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kami-k2@o2.pl jako Kamila Pawłowicz Lewandowska
    Buciki dla mnie stworzone, nie grymaszę lecz gaworzę! Jak każda zdrowa kobieta kocham te cuda, pragnę mieć nowe jak się uda! Portfel mój płacze i łże, liczę że może mi uda się? I szczęśliwa skoczę wysoko, bo w nowych butach kipię radością i już nie będę boso!

    OdpowiedzUsuń
  6. becia114@interia.pl
    Fb": BeAta B-k

    dlaczego ja mam wygrać, pytacie
    i odpowiedzi tej prostej jeszcze nie znacie
    to ja teraz wytłumaczę Wam
    dlaczego bon ja wygrać mam:

    czy wiecie o czym kobietki przy popołudniowej kawie gadają
    rzecz jasna o tym co najbardziej na świecie kochają
    o mężczyznach o dzieciach no i o modzie
    o kosmetykach o diecie i o swej urodzie
    i o promocji wiadomo no i o wyprzedaży
    i o tym co było co jest i co się jutro wydarzy
    o romansach zakupach i o pogodzie
    jak ptak w powietrzu jak ryba w wodzie...:

    o tym że gdzieś tam buty piękne widziały
    o tym że dziś na ciastko ochotę miały
    o tym że torebki dziś były w przecenie
    o tym że elka pod oczami miała dziś cienie
    o tym że krysia niestety troszeczkę przytyła
    o tym że kaśka fryzurę na lepszą zmieniła
    o tym że julka z zośką wczoraj się pokłóciły
    o tym że anka z ewką na jolkę się żaliły
    o tym że antka strasznie ostatnio schudła
    o tym że hanka z serialu rozbiła się o pudła
    o tym że faceci to wiadomo straszne świnie
    o tym że lidka była z tadziem w kinie
    o tym że zbysio zaprosił izkę do kawiarni
    o tym że kazia widziano w osiedlowej kwiaciarni
    o tym że marysia chyba jest w ciąży
    o tym że antek koło halinki wciąż krąży
    o tym że filip podobno zdradził iwonkę
    o tym że emilka rozdeptła wczoraj stonkę
    o tym że daga cellulit ma na udach i pupie
    o tym że henio nie umie zachować się w grupie
    o tym że jedna woli zakładać wygodne legginsy
    o tym że druga zaś uwielbia legendarne dżinsy
    o tym że kochamy nosić sukienki i tuniki
    o tym że przydałyby się NOWE BUCIKI...

    a ja bym bardzo bardzo bardzo bym chciała
    by osiedlowa moja szajka mówić o czym miała
    by gadali o tym iż BeAtka bon na 5 dych wygrała
    i w Dash sklepie na zakupy szalone je wydała

    o tym że się bardzo z tego cieszyła
    o tym że nawet o tym nie śniła
    o tym że to dodało jej pewności siebie
    o tym że teraz czuje się jak w niebie
    o tym że nowe buty podkreślają jej wdzięki
    o tym że mężczyzną opadają z zachwytu szczęki
    o tym że optycznie wydłużyła swą nogę i wygląda ślicznie
    o tym że prezentuje się po prostu magicznie
    o tym że ulicą dumnie idzie w buty Dash wtulona
    o tym że jest to jej przed światem i plotkami najlepsza ochrona...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W konkursie tutaj : http://upaskudy.blogspot.de/2013/02/konkurs-z-esonero.html - dokładnie ta sama odpowiedź . Czy tak można kopiować do rożnych konkursów te same odpowiedzi ?

      Usuń
  7. Nowe butki wygrać chcę to małe marzenie me. Nowy bucik sprawi radość mi i słoneczne będą dla mnie każde dni. Bo o butkach śnię i w butkowych konkursach udzielam się:)
    justynka.gucwa@interia.pl
    NA Fb lubię jako Justyna Łukasz Klimek

    OdpowiedzUsuń
  8. meg.ch6@wp.pl
    FB Agnieszka Chorzępa
    jak mam cię przekonać trudno to wykonać, butków organicznie potrzebuje,
    bo nikt ich mi na ładne oczy nie podaruje,może pisać nie potrafię,
    ale ślicznie i radośnie wykrzykuje : BON do DASH44 niezmiernie mnie uraduje !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. karolcia100@autograf.pl
    na fb jako Karolina Kolodziej
    http://www.dash44.pl/obuwie_1/balerinki_1/balerinki_czarne_ydn2946_19.html Te balerinki chcialabym zakupic jesli wygralabym bon.Bardzo mnie sie podobaja kolor niesamowity kabatowy.Bardzo modny:)Kwiatek dodaje im uroku sa piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. x6xgabix6x@wp.pl
    na fb. Gabriela kulis
    Ponieważ chciałabym podarować sobie odrobinę luksusu :]

    OdpowiedzUsuń
  11. hip-ola@wp.pl
    FB: Olga Ruszkowska
    BARDZO chciałabym wygrać bon, ponieważ pragnę go podarować mojej siostrze, która ostatnio ma tylko wiart w oczy...
    Chciałabym za sprawą tego bonu podarować jej garstkę nadzieji na lepsze jutro i sprawić by na jej twarzy zagościł dano zapomniany uśmiech...

    OdpowiedzUsuń
  12. telimena.xxx@wp.pl
    na Fb Lucyna Lachendrowicz
    Dlaczego ja? Nikt mi butków nie kupi, nikt nie podaruje, a ja właśnie bardzo obuwia potrzebuję.Życie czasami tak się układa, że wydatków dużo i sami nie wiemy gdzie się podziała nasza wypłata.Więc takie jest moje małe życzenie, by butki wygrać, co byłoby moich marzeń spełnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. alena.dubrowskaja@wp.pl
    Na FB: Alena Dubrowskaja
    Bardzo chciałabym wygrać bon, ponieważ nie mam butów na zimę, cały czas mam pod górkę...

    OdpowiedzUsuń
  14. karolinaj4@op.pl
    Na fb: Karolina Jurkiewicz
    Bardzo chciałabym otrzymać ten bon. Moje marzenie na jesien i moje must have to botki sznurowane. Wygodne oraz zdecydowanie pasuja do wszystkiego. Takie buty od dawna mi sie marza. Chcialabym stapac po swiecie w pieknych butach i czuc sie niezwykle. Niestety wydatkow jest sporo. O takich butach moge tylko pomarzyc. Gdybym je wygrala bylaby to najwspanialsza radosc z butow i przyjemnosc noszenia. Nigdy nie wygralam jeszcze butow. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ma23dziara1@wp.pl
    Fb lubię jako Magdalena Wiercińska

    Chciałabym ten bon, ponieważ bardzo chciałbym mieć buty od Dash, przeglądając Ich buciki jestem zachwycona. Bardzo chciałabym mieć to szczęście i zostać szczęśliwą posiadaczką tego bonu;)

    OdpowiedzUsuń
  16. maniutek83@gmail.com
    Fb jako Eryk Marczyński
    Chciałbym zrobić prezent swej lubej ona choruje na wszystkie buty ,nie ma ich już gdzie chować a kupuje dalej i dalej...a gdyby tak odemnie dostała nie lada bym zapunktował ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. enysywruk@wp.pl
    na fb jako Mateusz Kołodziej
    Gdybym wygrał bon przeznaczył bym go na jakieś fajne buciki prezent dla siostry na urodziny:)Na pewno by się ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuje jako ewelina aa
    bozus12@op.pl
    Fb: Bożena Anna J.
    Chciałabym wygrać ten bon na zakupy, aby wkoncu spelnic swoje marzenia. Realizowac sie. Interesuje sie moda, lecz moje fundusze nie pozwalaja mi na realizowanie tych pasji. Czesto chodze w starych i nie modnych ubraniach. Chcialabym byc chociaz taka jak inne dziewczyny. Nie chce byc ponizana przez to, ze mam zla sytuacje materialna w domu. Mysle, ze te buciki chociaz troche by odmienily moje zycie. Gdybym miala nowe piekne i w dodatku modne buty, skakalabym pod niebo. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię na FB jako Dawid Jurkiewicz
    i udostepnilem post na fb
    email: dondawid@op.pl

    Prosiłbym o ten bon na zakupy w tym sklepie obuwniczym ze wzgledu na zonke. To dla niej bylby super prezent. Jak kazda kobieta kocha buty. Ma juz pełno par wdlug mnie, lecz ona twierdzi, ze to wciaz malo. Takie kobiety widac. To bylby prezent na nasza rocznice. Nowe buty oj tak... Romantyczna kolacja a ja jej wreczam pudelko z butami. :D Z pewnoscia bylaby zadowolona. To najlepszy prezent jaki mogl byc to buty! Uwielbiam jak ona sie cieszy. Wtedy ja ciesze sie jej szczesciem jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako: Braggaxyz
    Na Fb lubię jako: Ada Bury
    braggaxyz@gmail.com

    Jestem butoholiczką i każda nowa kupiona para sprawia mi ogromną radość, a cieszyłabym się jeszcze bardziej gdybym poza sobą butami obdarowała moich bliskich. Chciałabym zrobić prezent mojej mamie i za wygrany bon zrobić jej niespodziankę w postaci nowej pary butów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Justyna T,
    na Fb: Justyna Tereszkiewicz
    e-mail: justyna.justi13412@gmail.com

    Uwielbiam OBUWIE:
    O- oryginalne,
    B- bajeczne,
    U- uniwersalne,
    W- wyjątkowe,
    I- imponujące,
    E- eleganckie.
    Takie właśnie buty kocham, fajnie było mieć kolejne w swojej kolekcji :) mogłabym mieć ich setki, choć nie wiem gdzie wtedy bym je pomieściła ;) ale jeszcze jedna para sie zmieści :) miło by było wygrać taki konkursik, bo wybieranie butów sprawia mi ogromną frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fb Magda Meeg
    dlaczego powinien trafić do mnie? bo po prostu potrzebuję nowych butów na zimę:) stare że tak powiem zakończyły już swój żywot :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam wielką prośbę, zanim wybierzesz zwycięzce sprawdź czy jej / jego odpowiedzi nie ma w google, ne obraniczaj sie tylko do dwóch pierwszyc wersów ! Już nie mogę patrzeć na komentarze osób którew każdym konkursie są identyczne, zwłaszcza chodzi mi o Pania Be....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie będę sprawdzać bo nie mam czasu na to ale jeżeli osoba, która wygra skopiowała tekst to dajcie mi znac, będę wybierac ponownie ;)

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię jako Daria Waskowiak
    ivanotta@gmail.com

    Ten bon to przepustka, pierwszy krok do tego by wreszcie w porządne szpilki zainwestować. Nie mam takowych, boje się ich a ta wzniosła wysokość mnie przeraża. Ale jako że jesień to czas wyzwań i podejmowania ryzyka więc postawię wszystko na jedną kartę. Wygrywam bon-> kupuje szpilki -> próbuje przeżyć i pięknie wyglądać :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czemu ja miałbym wygrać bon ? Sklep Dash44 oczarował mnie niebywale, zrobić tam zakupy byłoby wspaniale . Wybrać tam buty i żonie podarować, na jej słodkiej, zmęczonej twarzy uśmiech namalować . I powiedzieć jej skromnie, "kochanie nie zapomnij o mnie". I już bym wiedział , że każdego ranka , na nóżkach miałaby piękne wdzianka. I ilekroć na nie by spojrzała, to o swym mężusiu by sobie wspomniała . I to właśnie dla mojej żony te starania, by miała piękne buty do ubrania ! Chciałbym zrobić jej prezent bez okazji, i sprawić jej mnóstwo radości przy okazji. Dla mnie znaczy to wiele, bo kocham żonkę nad życie o czyn wiedzą przyjaciele, i dla niej ziemie i niebo poruszę , przy jej boku ukoję swoją duszę . Zakochany od nastu lat w swej żonie, kochający Adam K . kochacwszystko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. monika331@o2.pl
    Lubię na FB jako Monika Świerczyńska
    OSKARŻONE?
    Stawiły się:http://www.dash44.pl/product/show/1735.html !
    WYROK?
    Winne. Pozwane dzisiejszego wieczoru skradły mi rozum, serce i możliwość trzeźwego myślenia. Oskarżone ukrywały się skutecznie w tym okresie w galerii sklepu Dash44.
    OKOLICZNOŚCI ŁAGODZĄCE?
    Wyjątkowy urok osobisty, czar, klasa, wygoda i jakość!
    KARA?
    Oskarżone będą odbywać karę w postaci ubezwłasnowolnienia i oddania się w moje ręce, oraz absolutnego służenia mi przez kilka, do nawet kilkunastu lat - dźwigając ciężar mojego ciała! Bez możliwości warunkowego zwolnienia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Należę do kobiet, które kochają być doceniane i obdarowywane prezentami, dlatego też ten bon powinien trafić właśnie do mnie. Mając możliwość wyboru dowolnych butów z Dash44 czułabym się jak kopciuszek w balowej sukni i wymarzonych pantofelkach. Czyli jak ? Kobieco, pięknie, zjawiskowo, bajecznie - krótko podsumowując "jak w swoim żywiole". Bowiem jak inaczej może czuć się kobieta chodząc w swoich wymarzonych butach, które otulają stopy miękkim materiałem czy też widząc zazdrosne spojrzenia przyjaciółek ? W takich momentach mogę być tylko pełna radości, uśmiechnięta i pewna siebie. A wszystko to dzięki temu bonowi, za który mogłabym wybrać swoje wymarzone buciki z najcudowniejszego sklepu Dash44...

    Anna K
    anka32a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciągle jestem zabiegana,
    Buty zmieniam od samego rana.
    Najpierw ciepłe kapcie noszę,
    Potem wygodne kalosze.
    Gdy do szkoły wpadam,
    Wygodne trampki zakładam.
    A gdy na jogging się wybieram,
    Sportowy strój i adidasy ubieram.
    Na spotkanie z przyjaciółkami,
    Wychodzę z balerinami.
    Gdy na randkę się szykuję,
    Wysokie szpilki obuję.
    Jest jeszcze okazji mnóstwo,
    Buty to moje bóstwo!
    Dlatego do konkursu przystępuję-
    Takiej okazji na bon nie zmarnuję.

    Fb: Amelia JA (vesp007er@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  32. Siedzę i wymyślam od samego rana,
    jak powalić facetów na kolana.
    Pod czarną mą czupryną plan się buduje,
    który zapewne kieszeń mą zrujnuje.
    punkt pierwszy - czerwona pomadka,
    poruszy serce nawet sędziwego dziadka.
    po drugie, sukienka krótka,
    to do serca faceta furtka,
    po trzecie ładna bielizna,
    pazura doda ma nad okiem blizna.
    Po czwarte i najważniejsze:
    BUTY - seksowne i najwygodniejsze.
    Bo kiedy będę wokół palca owijać,
    muszę mieć przecież jak wdziękami wywijać.
    I gdy będę przedstawiać swe atuty,
    muszę za podstawę mieć najlepsze buty.
    Inaczej nici z uwodzenia,
    a to smutne jest jak damskie prawo ciążenia.
    Do tego jeszcze stan konta nie pomaga,
    portfel płacze, pieniędzy się domaga.
    A ja, no przecież mam cel i aż mnie telepie.
    Bo ja muszę wygrać buty w Dash44 - sklepie!
    Inaczej, powiem szczerze, zdobyć ich nie mogę,
    A ja już w snach zakładam je na nogę.
    I mówię do nich głosem kokietki:
    "Buciki, należycie do fajnej kobietki".
    I tak je głaszcząc szepczę im cichutko,
    że będą zawsze obok mnie. Bliziutko.

    ankakrz@interia.pl
    Lubię jako Anka Anka

    OdpowiedzUsuń
  33. Dlaczego bon powinien trafić do mnie? Bo jako, że staram się być dobra mamą i żoną, wczoraj kupiłam zimowe buciki córce, synkowi i mężowi... I jak to z mamami bywa, zapomniałam o sobie... Ostatnio niestety często mi się zdarza, że wszyscy są ważni, tylko nie ja sama... Gdybym dostała ten bonik wreszcie poczułabym jak to jest, kiedy to mi ktoś robi prezent... Bardzo dawno nie było mi dane poczuć tego miłego dreszczyku i radości!

    Fb: Aleksandra Greszczeszyn
    szymusiowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. mado1204@wp.pl
    na FB lubię jako Aneta Żyłowskaa
    obserwuję tutaj jako ANETA ŻYŁOWSKA




    :)
    Wiesz Invisiblefashion przyjaciółko Ty moja wirtualna...
    modowa muzo - kobieto idealna!
    bo w dash44 - niczym w modowym markecie
    buty sobie upatrzyłam... dla mnie najpiękniejsze na świecie!

    I chcę wzorować się na Twojej modzie i na nowych trendach
    i być szczęśliwa, elegancka i ważna...
    nie chcę jak mamuśka w starych butach się szwendać
    w nich to nawet będę poważna :D

    Czytasz to??? To czytaj i analizuj każde wypocin słowo
    zobacz jak skomlę, błagam i stękam...
    Zapewniam- że nie mam nic z głową :D

    A buty może jeszcze moje nogi -
    te jeszcze kiedyś poczują.
    invisiblefashion - przyjacielu drogi..
    jak wygram... pokażę, które mnie rajcują :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiedzą już wszyscy z tej planety,
    że buty to wielka miłość kobiety.
    Nie ważne - płaskie czy na obcasie,
    czarne czy białe - wszystkie kochać da się.
    A ja, że mam serce pojemne i duże
    w nie jednej parze się jeszcze zaduże,
    dziś padło Dash-44, buty idealne.
    piękne, wygodne więcej niż fajne.
    poczuję się w nich jak królowa chodnika,
    bo w takich butach każdy kompleks znika.
    Stopy innych kobiet przyćmią swą urodą,
    w nich każdy dzień będzie przygodą,
    a za sprawą ich jakości,,
    by sięgać chmur będę w gotowości,
    i w nich uśmiechnę się szeroko,
    bo właśnie na mnie poleci męskie oko.
    I kiedy już będę w ich posiadaniu,
    to nie ważnę - na kolacji czy przy śniadaniu,
    będę pamiętać 365 dni w roku,
    że to INVISIBLEFASHION dotrzymała mi kroku,
    I spełniła moje najskrytsze marzenie,
    bo wie, że kobieca radość nie podlega wycenie.


    lubię jako Elżbieta Krzyczkowska
    mail: li73ka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Buty, buty z dobrej skóry, bo ja chodzić lubię dużo, dla mnie nie ma błota, kurzu, bo ja chodzić lubię dużo.
    Już listopad a więc pora, zmienić buty na tę porę, a ja jakoś przegapiłam, w balerinkach jeszcze chodzę.
    Zatem prośbę mam do "Dash44", może jedną parę masz, na zbyciu, jedną nie 44 i nie robię już afery.
    Będę sławić Cię co krok, ten oraz następny rok, może jeszcze trzeci, czwarty a nawet czterdziesty czwarty. simona38@op.pl jako Henryka Zaorska

    OdpowiedzUsuń
  37. andzia9006@tlen.pl
    Agnieszka Paschalis
    Bon ma być mój, bo to poprawi mi humor. Ostatnio jest mi smutno, jestem załamana. Bon mi się przyda!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. justinaa09@gmail.com
    fb Justyna Kwiecień
    chce ten bon jak każdy

    OdpowiedzUsuń
  39. Na Fb lubię jako Kamila Greszczeszyn
    ksawcia20@gmail.com
    Dlaczego ten bon na buty ma trafić do mnie? Dlatego, że wszystkie sklepy w naszym mieście "obleciałam", ale bucików zimowych dla siebie nie dostałam. W końcu w internecie po długich namysłach zamówiłam, lecz za duże sobie kupiłam. Odesłać je musiałam, ale rozmiaru mniejszego nie otrzymałam. Więc poratujcie mnie pięcioma dyszkami, by zimą mogła chodzić z cieplutkimi stopami.

    OdpowiedzUsuń